نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

 

برنامه های یوم الله 13 آبان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ، ویژه برنامه های برگزاری مراسم یوم الله " 13 آبان " امسال را اعلام کرد. قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ، امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مراسم ویژه 13 آبان در 600 نقطه کشور گفت : این مراسم در تهران همزمان با دیگر نقاط کشور، در مقابل لانه جاسوسی سابق امریکا برگزار می شود. وی افزود :برگزاری نشست های دانشجویی ، بازخوانی اسناد منتشر شده دانشجویان پیرو خط امام و بازدید دانشجویان و دانش اموزان از نمایشگاه ابزار جاسوسی امریکایی در لانه جاسوسی ، از جمله برنامه های ستاد برگزاری مراسم 13 آبان است.

اصغر آبخضر افزود :این ستاد در قالب 6 کمیته دانشجویی،دانش اموزی ،تشکلهای مردمی ،ارتباطات ، رسانه و استانها برنامه های گسترده ای را برای این روز تدارک است که تجلیل از شهدای فاتح لانه جاسوسی از دیگر برنامه های آن محسوب می شود. وی اضافه کرد :اجرای سرود حماسی مرگ بر امریکا ،قرائت بیانیه های دانش اموزی ،دانشجویی و طلاب ،اجرای سرود همگانی دانش اموزان و سخنرانی رئیس سازمان رسانه ملی بعنوان دانشجوی پیرو خط امام ، از جمله برنامه های امسال 13 آبان ، در تهران است.

رئیس ستاد برگزاری مراسم 13 آبان ، حمل لاشه بالگرد سقوط کرده در حادثه طبس بوسیله دانشجویان شرکت کننده را برنامه جدید مراسم امسال ذکر کرد و افزود : لاشه این بالگرد که در محل سابق سفارت امریکا (لانه جاسوسی )نگهداری می شود، امسال بعنوان نماد پوشالی بودن تهدیدات امریکا و همچنین تاکید بر ادامه راه شهدای فاتح لانه جاسوسی ، حمل می شود.

وی با تشریح وقایع مهم تاریخی 13 آبان سال های 43 ، 57 و 58 گفت :ملت ایران از 13 ابان 43 درس پیروی از رهبری در مقابل استکبار جهانی ،از 13 ابان 57 درس ستیز و مقابله با ظلم و جور استکبار جهانی و از سیزه ابان 58 درس ایمان استواری وبرائت از شیاطین و زورگویان جهانی را آموخت.

رئیس ستاد برگزاری مراسم 13 آبان ، همچنین به دخالت هاو شرارت های امریکا در امور داخلی دیگر کشورها اشاره کرد و افزود :به تازگی یکی از مقامات سازمان سیا اعلام کرد ، سالانه 2 طرح بزرگ برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران دارند ، که این امر نشان می دهد تا کنون ملت فهیم ایران بیش از 60طرح امریکا را با شکست مواجه کرده است.

آبخضر ، ‌زنده نگه داشتن یاد و خاطره وقایع این روز مهم را هدف اصلی برگزاری مراسم سیزدهم ابان عنوان کردو افزود : تبلور روحیه مبارزه با استکبار جهانی با ایجاد وحدت ملی وتبعیت از مقام معظم رهبری ،ایجاد شناخت بویژه در نسل جوان ایران و جهان نسبت به سیاست ها زورمدارانه امریکا در خلیج فارس و در کل جهان ، بویژه کشورهای اسلامی و مبارزه با استکبار جهانی ، بعنوان اصول ارزشی و ارمانی ملت مسلمان ایران از دیگر اهداف ستاد برگزاری مراسم 13 آبان است.

 





:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: