نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

ايشان مجددا و در فاصله‌ي کمتر از هشت روز از بازگشت به تهران، بار ديگر به قم رفته

شب گذشته رهبر فرزانه انقلاب جهت “بازديد” مراجع عظام تقليد و براي تکريم و تعظيم مرجعيت، درسفري مجدد و کوتاه به قم، دربيوت آيات عظام نوري همداني، مکارم شيرازي و سبحاني حاضرشدند.

ايشان به جهت بازديد ديگر مراجع، در آينده‌اي نزديک بار ديگر به قم سفر خواهند کرد. مرسوم است که ديدارمراجع عظام و علماي اعلام با يکديگر، به صورت ديد و بازديد انجام شود. در سفر اخير و ده روزه‌ي حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي به قم، به همين رسم، اکثريت قريب به اتفاق مراجع و فضلاي بزرگ حوزه‌ي قم، به محل اقامت ايشان در خيابان صفاييه آمدند و به ايشان خوش آمد گفتند و هم در گعده‌هاي شبانه به مرور خاطرات گذشته پرداختند و بعضا در مورد مسائل ديگر نيز به گفتگو نشستند و حتي در گاهي اوقات هم، باب بحث در مورد مسائل علمي و فقهي نيز باز ‌شد. پس از اين ديدارها، اين سوال پيش آمد که پس رسم مرسوم «بازديد» چگونه به جا خواهد آمد؟

 



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 17 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

ابتکار خانم "ابتکار" برای تبرئه آشوب‌طلبان

معصومه ابتکار در مغالطه‌ای آشکار گفت: شخصیت‌های بارز و اثرگذار تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نظیر میردامادی و امین‌زاده به خاطر پایمردی به راهی که هیچ وقت از آن جدا نشدند یعنی انقلاب 57 و انقلاب 58 در زندان هستند و این جای نگرانی دارد.

این عضو دولت خاتمی در گفت وگو با سایت شبه اصلاح طلب جماران اظهار داشت: ما امروز به نقطه ای رسیده ایم که شخصیت های بارز و اثرگذار این جریان نظیر دکتر میردامادی و دکتر امین زاده در زندان هستند. عده ای اصرار دارند بگویند آن طیف پشیمان شده اند و این را انکار می کنند که بخش عمده ای از این جریان به طیف اصلاحات پیوند خورده است. از طرف دیگر کسانی که طیف اصلاحات را به وادادگی به غرب متهم می کنند، تحلیل شان بسیار سطحی است. چطور می شود جریانی که ریشه در چنین اقدامی دارد با گذر زمان بیاید و کاملاً در نقطه مقابل قرار بگیرد.

وی گفت: دولت آقای خاتمی در طول دوران بعد از انقلاب تنها دولتی است که سه نفر از دانشجویان خط امام را به عنوان وزیر و معاون وزیر انتخاب کرد؛ مرحوم دادمان، مهندس بیطرف و من. هیچ کس این کار را نکرد. ما هم هیچ وقت مسئله لانه را انکار نکردیم. من کتابم را چاپ کردم. اگر قرار بر پشیمانی بود این موضوع را قایم می کردیم. چرا کتاب منتشر کنیم. دولت آقای خاتمی تنها کابینه ای است که رئیس جمهورش با افتخار این افراد را برمی گزیند و هیچ نگرانی و ابراز پشیمانی هم ندارد و البته این مسأله تکرار نشد.

خانم ابتکار توضیح نداده که چگونه می توان به راه انقلاب اسلامی و دانشجویان پیرو خط امام (فاتحان لانه جاسوسی) وفادار ماند و در عین حال از حمایت های صریح و مکرر دولتمردان جبهه استکبار- که به همان رویه خصومت و زورگویی وتوطئه گری علیه ملت ایران ادامه می دهند- برخوردار شد.

از دو حال خارج نیست؛ یا دولتمردان آمریکایی که طی 30 سال گذشته علی الدوام به شیوه های ترور و تحریم و فشار سیاسی- اقتصادی، آشوب آفرینی و تهدیدهای مکرر به حمله نظامی علیه ملت ایران متوسل شده اند، تغییر ماهیت داده اند که نداده اند یا اینکه جماعتی نظیر امین زاده و میردامادی چنان در نقشه و زمین استکبار عمل کرده اند که حمایت و ستایش و تمجید دشمنان را برانگیخته اند. اگر این طیف پشیمان نشده بودند علناً نمی گفتند ما دیگر نمی توانیم مقابل آمریکا بایستیم و بدتر از آن، تبدیل به پیاده نظام ناتوی فرهنگی و سازمان سیا در اجرای شبیخون فرهنگی و براندازی سیاسی نمی شدند.

یعنی ملاقات آقای خاتمی با سوروس صهیونیست و سرمایه گذار کودتای مخملی و ارتباط عمیق برخی از مشارکتی ها و مجاهدین های فراری با مراکز رسمی براندازی در غرب، به معنای پایمردی با راه انقلاب است؟! و آیا عمل کردن به شیوه های آشوب و کودتایی که توسط گروهک های وابسته به سفارت از سال های آغازین انقلاب اجرا می شد و با انتشار اسناد لانه جاسوسی لو رفت، جز معنای خیانت و مزدوری می دهد؟ مگر خیانت گروهک هایی نظیر نهضت آزادی، جنبش خلق مسلمان، جبهه ملی و... غیر از همین روش هایی بود که جریان نفاق جدید مدعی اصلاحات طی دهه گذشته به ویژه یک سال اخیر به کار بست و خیابان را عرصه اردوکشی گروهک های ضدانقلاب کرد؟!

گفتنی است که به قول حضرت امام(ره) تاریخ پر است از اینگونه خیانت ها. مگر برخی از کسانی که در جنگ صفین در رکاب علی(ع) بودند، روز عاشورا در سپاه عمر سعد به روی امام حسین(ع) تیغ نکشیدند؟!

 



:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 17 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

مهاجرانی: نگفتم با مرگ سلمان رشدی مخالفم؛ گفتم نباید او را کشت!

"عطاءالله مهاجرانی" که ریاست اتاق فکر جریان آشوب در لندن را برعهده دارد، در مطلبی که در وبلاگ شخصی خود نوشته، ضمن فحاشی به سایت‌های اصولگرا، تلاش کرده با بیان این مطلب که "من گفتم که به عنوان یک نظر با کشتن نویسنده به خاطر نوشته اش مخالف هستم" خود را از این مساله تبرئه کند. انتشار مطلب مطرح شده توسط وزیر ارشاد دولت اصلاحات در یک مصاحبه تلویزیونی مبنی بر حمایت از نویسنده مرتد کتاب توهین‌آمیز "ایات شیطانی" با واکنش او مواجه شده است.

"عطاءالله مهاجرانی" که ریاست اتاق فکر جریان آشوب در لندن را برعهده دارد، در مطلبی که در وبلاگ شخصی خود نوشته، ضمن فحاشی به سایت‌های اصولگرا، تلاش کرده با بیان این مطلب که "من گفتم که به عنوان یک نظر با کشتن نویسنده به خاطر نوشته اش مخالف هستم" خود را از این مساله تبرئه کند. مهاجرانی در ادامه یادداشت خود هم تلاش کرده تا فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران درباره مرتد اعلام کردن سلمان رشدی را صرفا یک حکم فقهی که الزامی در اجرای آن نیست معرفی کند.

گفتنی است مهاجرانی که در لندن زندگی می‌کند، در مصاحبه‌ای که شبکه خبری العربیه چهارشنبه گذشته با وی داشت، در پاسخ به سئوال خبرنگار در خصوص فتوای امام خمینی و همه علمای بزرگ در خصوص مهدور الدم بودن سلمان رشدی به خاطر اهانت گستاخانه به پیامبر اکرم (ص) گفت: من مخالف کشتن سلمان رشدی هستم و معتقدم که باید هر فرد و ملتی به عقاید نویسندگان احترام بگذارد.

 



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 17 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

شرکتی که پایگاه بهائی ها می شود!

یک نمایندگی شرکت صوت و تصویری خارجی در ایران،اخیرا ضمن اخراج برخی از نیروهای خود اقدام به جذب اعضای فرقه ضاله بهائیت نموده است. این شرکت که فعالیت خود در ایران را مدیون دو تن از آقازاده ها و فعالان موثر در اغتشاشات 88 می باشد اخیرا 60 نفر نیروی جدید را از طریق سفارش های یک شرکت معروف مواد غدایی و وابسته به رژیم صهیونیستی به استخدام درآورده است. گفته می شود درمیان این نیروها افراد بهائی از جمله یک لیدر اغتشاشگر به نام«ش.م» وجود دارد.

 



:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 17 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

ناگفته‌هاي قرارگاه سازندگي سپاه به روايت سردار وفايي
موسوي با كارشكنان دفاع مقدس همراهي مي‌كرد

فرمانده سابق قرارگاه سازندگي خاتم الانبيا(ص) با اشاره به كارشكني‌هاي دولت وقت در مسير جنگ، نخست‌وزير را مقصر اصلي شرايط آن روز دانست و گفت: از همان موقع ما اينها را مي‌شناختيم.

* بي‌عرضگي و همراهي نخست وزير با كارشكنان جنگ

وزير صنايع سنگين وقت (بهزاد نبوي كه سردار وفايي تمايلي براي بردن نام وي نداشت) ما را براي خريد 800 دستگاه لودر و بولدوزر، يك سال و نيم معطل كرد. دست حاج محسن رفيق‌دوست هم به عنوان وزير سپاه بسته شده بود. همان وزير به قرارگاه خاتم آمد و من به او اعتراض كردم كه چرا يك سال و نيم ما را معطل كرديد؟

آنها به ما مي‌گفتند: شما بايد لودر را از شركت "ليپر " كه يك شركت آلماني بود بخريد. ما مي‌گفتيم گور پدر آلمان و ژاپن ولي سازمان ما از اول با كوماتسو كه يك شركت ژاپني است بسته شده و نمي‌توانيم اين كار را بكنيم. گفت يعني شما مي‌گوييد ما ساخت و پاخت كرديم؟ گفتم خدا مي‌داند.

همه اينها به خاطر بي‌عرضگي نخست‌وزير وقت بود. چه طور مي‌شود نخست‌وزير 2 بار كاري را به وزير بگويد و او انجام ندهد؟ (مير حسين موسوي) نخست وزير هم بي‌عرضه بود و هم با آنها همراهي مي‌كرد.

* گفتم گور پدر وزير! 20 ميليون تومان فداي يك تار موي بچه بسيجي‌ها

"طارق "، شناوري بود با طول حدود 22 متر و عرض 9 متر و ارتفاع 7متر. ارتباط موتور با پره‌هاي اين شناور هيدرومكانيك است و اين شناور چون پره‌اي بود، مي‌توانست تا 70 تن بار را حمل كند. طارق بايد در آب، كاليبره مي‌شد و درست كردن آن در بيرون آب امكان نداشت. ما اين را در جايي به نام "شمريه " آورديم و قرار شد از آنجا به اروند منتقل شود.

موتور اين شناور "ليپر " بود. ما هر چقدر با شركت تماس گرفتيم كه اين موتورها را براي ما بياورد، اين كار را نكردند. آخر هم گفتند كه وزير صنايع سنگين گفته "سپاه به ما 20 ميليون تومان بدهكار است شما موتورها را تحويل آنها ندهيد. " اين درحالي بود كه10-15 روز بيشتر تا عمليات باقي نمانده بود و قرار بود بچه‌هاي مردم بروند زير آتش، آن موقع اين آقا اين طور عمل مي‌كرد.

به يكي از دست‌اندركاران زنگ زدم و گفتم مگر تو غيرت نداري؟ برو اسلحه را بگذار زير گلوي مدير عامل و با لباس خانه، صبح اول وقت بيارش اينجا. گفت حاجي اينطوري براي ما مشكل مي‌شود اگر امكان دارد شما يك تلفنگرام بزن تا من اين كار را انجام ‌دهم.
خلاصه آن فرد را10 صبح فردا به اهواز آوردند. آنقدر عصباني شدم كه او را كوبيدم به ماشين و گفتم چند روز بيشتر نمانده و من بايد بچه‌هاي مردم را كه قرار است عمليات كنند، آموزش دهم. گفت وزير به من اين طوري گفته.

گفتم گور پدر وزير! 20 ميليون تومان فداي يك تار موي زائد بچه بسيجي. پول، مال ملت است. گفتم او را ببريد داخل اتاق و هرچه خواست در اختيارش بگذاريد ولي تا پايان عمليات حق بيرون آمدن ندارد. جنگ اين طوري اداره مي‌شد و ما در دو جبهه مي‌جنگيديم.

* بودجه‌اي كه دولت وقت براي جنگ در نظر گرفت احمقانه بود

از همان موقع ما اينها را مي‌شناختيم و مي‌دانستيم چه كساني هستند. ما مي‌گفتيم برايمان لودر و بلدوزر بفرستيد. آنها هم هر چه ماشين‌آلات خراب و از كار افتاده بود براي ما مي‌فرستادند. به امام(ره) هم نمي‌توانستيم مرتب گلايه كنيم چرا كه حاضر بوديم بميريم ولي امام(ره) ذره‌اي ناراحت نشوند. درثاني امام(ره) خيلي چيزها گفت و اينها نكردند. چيزي كه خيلي ما را اذيت مي‌كرد اين بود كه آنها نمي‌گفتند نمي‌دهيم. اگر اين را مي‌گفتند تكليف معلوم بود. در حرف مي‌گفتند ما پشتيباني مي‌كنيم ولي در عمل اين طور نبود. الان كه خيلي مسايل مشخص شده، مي‌شود اين حرفها را زد والا چند سال قبل به خاطر برخي مصلحت‌ها نمي‌شد اين چيزها را گفت.

اين آقايان فقط 16 درصد بودجه كشور را به جنگ اختصاص داده بودند. هيچ كجاي دنيا چنين حماقتي وجود ندارد. هر كجا جنگ باشد تمام بودجه آن كشور جنگي بسته مي‌شود. آن موقع اصلا اجازه داده نمي‌شد تا مردم از اختلافات مسئولان و فرماندهان جنگ مطلع شوند و اين مظلوميت مضاعف براي بچه‌هاي جنگ بود.

* مبلغ اولين و آخرين قراردادي كه در قرارگاه خاتم امضا كردم

سپاه بعداز جنگ بنا بر تكليف، وارد عرصه سازندگي كشور شد. يادم هست اولين قراردادي كه من در سال 1368 در قرارگاه خاتم‌الانبيا(ص) امضا كردم،30 ميليون تومان با موضوع تصحيح اراضي بين دارخوين و خرمشهر بود. همان زمان بچه‌هاي سازمان برنامه و بودجه به ما مي‌گفتند شما خودتان شخم زديد حالا پول مي‌گيريد كه صاف كنيد؟

آخرين قراردادي هم كه در سال 1384 خودم در قرارگاه امضا كردم و بعد از آن به دليل بيماري از آنجا جدا شدم، 2ميليارد دلار بود كه در يك مناقصه بين‌المللي برنده شديم.
اين قابليتي است كه خداوند در سپاه قرار داد. 34هزار نفر در كارگاه‌هاي ما كار مي‌كردند و اگر بعد از جنگ اجازه مي‌دادند سپاه در بخش‌هاي ديگر مثل درمان هم وارد شود، باز هم همين اتفاق مي‌افتاد. ولي برويد ببينيد چه كساني و به چه دليل اجازه ندادند؟

* تعبير مديرعامل يك شركت ژاپني از قرارگاه سازندگي خاتم الانبيا(ص)

وقتي ما در عسلويه برنده مناقصه بين‌المللي شديم، از اروپا 2 نفر زنگ زدند و به بنده تبريك گفتند ولي در ايران كسي خبر نداشت. براي تهيه خلاصه طرح اين مناقصه، بيش از 170 نفر كارشناس با تحصيلات بالاي ليسانس به مدت 6 ماه كار كردند. ما سنگين‌ترين پروژه‌ها را به صورت E.P.C قبول كرديم. يعني پروژه‌ها را طراحي، تامين، راه‌اندازي كرده و بعد آن را به طرف ارائه مي‌كنيم.

ما قرارداد 2 پالايشگاه گازي را به اين صورت بستيم. آنها قبل از اينكه پاكت قيمت‌ها را باز كنند، اسناد فني ما را مطالعه مي‌كنند. ما يك وانت اسناد فني براي آنها فرستاديم تا اجازه دادند در قيمت هم شركت كنيم. من چندي قبل با مدير عامل يك شركت مهم ژاپني صحبت مي‌كردم. وقتي بعضي مسايل را به او گفتم، به من گفت "مثل شما در هيچ كجاي دنيا وجود ندارد. " او تعارف نكرد. خيلي كارهاي بزرگ توسط مهندسي سپاه صورت گرفت كه برخي براي اولين بار در ايران بود اما هيچ وقت كسي در مورد اين موارد صحبت نكرد.

* امروز سپاه 70 لشكر مهندسي در اختيار دارد

اين‌ها همه نشان‌دهنده توان سپاه است. امام(ره) جمله‌اي درباره سپاه دارند كه فرمودند "من هيچ موقع نظرم نسبت به سپاه برنمي‌گردد. " توجه كنيد كه ايشان نگفتند "سپاهي " بلكه گفتند "سپاه " چرا كه اشخاص احتمال خطا هم دارند. دشمن هم امروز از اين توان سپاه مي‌ترسد. ارتش آمريكا با آن همه هيبتي كه برايش درست كرده‌اند، يك اتوبان در آمريكا ساخته است. آنها اين توان ما را مي‌دانند ولي متاسفانه برخي افراد بدبخت در داخل نمي‌فهمند و با دشمن عليه سپاه همصدا مي‌شوند.

امروز توان ما به حدي است كه اگر خداي ناكرده جنگي رخ بدهد، سپاه 60-70 لشكر مهندسي دارد كه همه اينها با توانمندي‌هايي كه در خود سپاه بود، بوجود آمد و به لحاظ منابع مالي هم به جايي وابسته نيست. اين لشكرهاي مهندسي مجهز به آخرين متد و تكنيك‌هاي روز دنيا هستند.

* امروز ديگر مسئولان بالاي نظام به دشمن "گرا " نمي‌دهند

فضاي دشمني امروز دنياي استكباري با گذشته فرقي ندارد ولي يكي از حسن‌ها اين است كه امروز ديگر مسئولين بالاي حكومت و وزير و وزرا از داخل به دشمن "گرا " نمي‌دهند. برخي مي‌گويند تحريم‌ها در گذشته به اين شدت نبود. اما مگر پيشرفت‌هاي ما در گذشته مانند امروز بوده است. من يك مثال مي‌زنم. در زمان رژيم طاغوت تنها 5 درصد نمايشگاه بين‌المللي در ايران به كشور خودمان تعلق داشت.

ايران در سال 40 گندم و گوسفند صادر مي‌كرد ولي در اول انقلاب توليد گندم به 500هزار تن رسيد درحالي كه ميزان مورد نياز ما 7 ميليون تن بود. اما امروز ما در كشور به جايي رسيده‌ايم كه 2ميليون تن هم اضافه بار گندم داريم. پرتقال و سيب را از اسراييل مي آوردند و مملكت در حال فلج شدن بود. اما امروز چطور؟ آنها بنزين را تحريم كردند ولي اعلام شد كه ما توانستيم بنزين مورد نياز را خودمان توليد كنيم. البته همان موقع هم 10 كشور اعلام كردند كه ما بنزين مورد نياز را به شما خواهيم داد و كاري به حرف دولتمردان خود نداريم.

* امروز هر كالايي را مي‌توان از كشورهاي مختلف خريد

آمريكايي‌ها فكر مي‌كنند دنيا فقط خودشان و چند كشور دنباله‌روي آنها هستند. امروز هر كالايي را مي‌توان از كشورهاي مختلف خريداري كرد. در واقع دنياي مادي نمي‌تواند تحريم صددرصد كند چون انديشه آنها مادي است و صاحبان اين انديشه براي چند دلار بيشتر حاضرند همه چيز خود را بفروشند. ضمن اينكه حضرت آقا هم فرمودند اين تحريم ها براي ما خير است و ما را خودكفا مي‌كند. ممكن بود اگر ما تحريم نبوديم به اينجا نمي‌رسيديم چراكه انسان در سختي رشد مي‌كند.

* شيعه با تحريم و رموز مقابله با آن آشناست

تحريم دو بعد دارد يكي ترس از آن است و ديگري بعد فيزيكي آن كه در كمبودها نمايان مي‌شود و ترس هم از اين كمبودها حاصل مي‌شود. شيعه بزرگترين تحريم را به نام شعب ابي‌طالب در تاريخ خود دارد كه پيامبر اسلام(ص) و تعدادي از مسلمانان طي 3 سال در محاصره سخت‌ترين تحريم‌ها بودند و ما امروز با نگاه به سيره پيامبر اعظم(ع) مي‌فهميم كه تحمل، قناعت و نترسيدن مهمترين رموز مبارزه با تحريم‌ است. بنابراين شيعه با تحريم و رموز مقابله با آن آشناست. ما از تحريم‌ها استقبال نمي‌كنيم ولي واهمه‌اي هم از آن نداريم. ما كه از پيامبر اسلام(ص) بالاتر نيستيم. آنها در شعب ابي‌طالب با هسته خرما زندگي خود را مي‌گذراندند. كار ما كه امروز به هسته خرما نرسيده است.

 



:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 17 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

هشدار به رسانه های اصولگرا

منابع آگاه از تلاش یک جریان سیاسی برای شکل دهی نزاع،تقابل و سکوت رسانه ای میان رسانه های اصولگرا خبر می دهند. یک منبع آگاه در گفتگو با«جوان آنلاین» ضمن بیان مطلب فوق گفت: این جریان در ابتدا به دو شکل رسمی و غیر رسمی در این زمینه اقدام خواهد کرد.در شکل رسمی این جریان با توجه به در قدرت بودن دارای سهمی از رسانه ها می باشد که حداقل مطلوب برای آن ها در این وضعیت ماندن در کمپین این جریان ،عدم سرویس دهی به جریان های مقابل و بازی در ساحت و عرصه سرآمدان این جریان می باشد.

وی همچنین گفت:این جریان همچنین تلاش خواهد کرد که از میان رسانه های موجود به یارکشی پرداخته وآنان را با خود همراه سازد. این منبع آگاه در بخش دیگری از سخنان خود به شیوه غیر رسمی این جریان سیاسی اشاره کرد و اظهار داشت:ازدیگر سو در فضای غیر رسمی نیز تلاش برای برای راه اندازی سایت های مختلف و برخی پایگاه های خبری از جمله تلاش های این جریان می باشد.به بیان دیگر این جریان انحرافی تلاش دارد صحنه نیروهای رسانه ای را با برخی ناهمواری روبرو سازد.

وی در این زمینه ایجاد نزاع سیاسی و مجادلات کلامی میان رسانه های اصولگرا،تشدید فعالیت سامانه های پیامکی،فشار به برخی رسانه های اصولگرا به علت عدم همراهی با این جریان سیاسی،تغییر رفتار برخی رسانه ها را و...را ازجمله تلاش این جریان انحرافی ذکر کرد و نسبت به عملیاتی شدن این طراحی به رسانه های اصولگرا هشدارداد.

 



:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 17 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

اقدامات مجرمانه مدیر سایت های مستهجن + فیلم

در پی برخی شیطنت ها و شانتاژهای رسانه ای و تبلیغی که با محوریت همسر یکی از سران اصلی سایت های مستهجن فارسی صورت گرفته و تا کنون نیز ادامه دارد، مرکز بررسی جرائم سازمان یافته سایبری سکوت را شکست و بیانیه ای صادر کرد.

 متن کامل بیانیه تحلیل این مرکز به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«و چون آنها را گویند که در زمین فساد مکنید، پاسخ دهند که تنها ما به صلاح کار کنیم * آگاه باشید که ایشان سخت مفسدند ولی خود نمی‌دانند. (آیات 11 و 12 سوره مبارکه بقره)

سال‌هاست که ملت ایران شاهد تلاش استعمار و دنباله‌های داخلی‌اش برای سست کردن ایمان فرزندان خود است؛ سال‌هاست که غربیان و غرب‌زدگان برای مقابله با قدرت چشمگیر نظام اسلامی و در پی شکست در جنگ سخت، رویکرد نرم را در جنگ به کار گرفته‌اند تا فرهنگ لیبرالی – اومانیستی خود را به خانه‌های ایرانیان بیاورند و انسان‌محوری و خودپرستی را جایگزین پروردگار یکتا، ارزش‌های معنوی و اعتقادات الهی نمایند.

در این مسیر، راه‌های گوناگون را آزمودند و در نهایت آن چه هدف گرفته شد، جوان، اخلاق و اعتقادات جوان بود و صحنه این تقابل نابرابر هم فضای مجازی و اینترنت.

با ورود اینترنت؛ این بازیگر پرقدرت ناخوانده به کشور و رشد،‌ گسترش و نفوذ آن به تمام ابعاد زندگی فارغ از قابلیت‌های شگفت‌انگیز این پدیده و فرصت‌های بسیاری که با ظهور این ابزار در اختیار بشر قرار گرفت، نبردی در آن روی داد و مهاجمان این نبرد، بی ‌رحمانه و با شقاوت انسانیت انسان را نشانه گرفتند.

شبکه‌های تولید و انتشار محتوای ضد اخلاقی و ضد دینی در پناه اتاق فکرهای منسجم و هوشمند با تمام توان حریم مقدس خانواده و ارزش‌های اصیل آن که سابقه‌ای دیرین در فرهنگ اسلامی مردم ایران زمین دارد را هدف قرار دادند.

در روزهای آخر اسفند ماه سال 1378 مرکز بررسی جرائم سازمان یافته پس از مدت‌ها انجام فعالیت‌های فنی و اطلاعاتی خبر از انهدام شبکه‌ای از سایتهای تولیدکننده محتوای مستهجن و ضد دینی در اینترنت و دستگیری عوامل اصلی و مدیران فنی و محتوایی آنها را داده و در پایگاه اطلاع رسانی خود، "گرداب" تحت نام شبکه مضلین در پنج شماره به معرفی عناصر و عوامل اصلی مؤسس و گرداننده سایت های مذکور پرداخت.

یکی از عوامل اصلی گرداننده شبکه‌های یادشده، متهم شبکه مضلین2 سعید ملک پور با نام مستعار سیاوش حسین‌خانی است.
وی در سال 2004 به همراه همسرش به کانادا عزیمت کرده و در آنجا با حمایت فنی و مالی یک شرکت آمریکایی اقدام به راه‌اندازی سایتهای مستهجن و ضد دین با نام‌های آویزون، ایران سکس، ایکس پرشیا و... نمود و بنا به گفته خودش همسر وی از فعالیت های غیر اخلاقی او اطلاعی نداشته است. وی در اینترنت خود را فردی تحصیل کرده و دانشجوی دوره دکترای کامپیوتر از دانشگاه ubc ونکوور کانادا معرفی می‌کرد که مشغول تحصیل بوده و به دلیل وضع مالی نامناسب باید کار کند تا درآمد داشته باشد.

او اقدام به ثبت دامین‌های مختلف برای عبور از فیلترینگ جمهوری اسلامی نموده و شبکه مستهجن تحت اختیار او با جذب بیش از 300.000 کاربر ثبت‌نام شده و تعداد بسیار زیاد بازدیدکننده (چند صد هزار) روزانه فعالیت کرده و تنها سایت آویزون روزانه 20 تا 40 هزار بازدیدکننده داشته است. وی با راه‌اندازی سایت آویزون و حجم فعالیت‌های این سایت 20 مدیر ارشد از بین کاربران سایت انتخاب و به‌کار گرفته بود، که همگی در مدیریت سایت نقشی فعال ایفا می‌کردند.

ملک پور پس از دستگیری به راه‌اندازی و ثبت 13 سایت، وبلاگ و دامین مستهجن اعتراف کرد که در آنها خاطرات مستهجن فارسی، خاطرات مستهجن انگلیسی، عکس مستهجن ایرانی، عکس مستهجن خارجی، طنز مستهجن، ویدئو وکلیپ‌های مستهجن، پادکست (شامل فایل‌های صوتی مستهجن، طنز و اخبار آویزون) منتشر نموده و انجمن‌های گفت‌وگوی سکسی به راه انداخته بود.

گفتنی است تنها سایت آویزون از تاریخ 17/2/1385 لغایت 29/12/1387 در مجموع بیش از 22 میلیون نفر بر اساس IP بازدید داشته است و جمع کل صفحات بازدیدشده به بیش از 300 میلیون صفحه بالغ شده است. بیش از 50 درصد کاربران نیز به طور مستقیم (direct traffic) به سایت ورود کرده‌اند. (آمارهای ارائه شده در زمان فیلتر بودن سایت روی داده و از اکانت اختصاصی google analytics مربوط به سایت مزبور به دست آمده است.)

آمار تکان دهنده ذکر شده متضمن نکاتی چند است که لازم است مورد اشاره قرار گیرد:
1. رشد حیرت‌آور محتوای ضد دینی و ضد اخلاقی در فضای وب فارسی، پشتیبانی موتورهای جستجو از جمله گوگل را با خود به همراه دارد. کاربران ارجمند استحضار دارند که هنگام جستجوی کلمه مورد نظر، پیشنهاداتی از سوی این موتور جستجو عرضه می‌شود که اغلب آنها غیر اخلاقی و ضد دینی می‌باشند. مهم‌تر آنکه بخشی از پیشنهادات مطروحه مربوط به حوزه نوپدید سکس با محارم است. این پیشنهادات غالبا با IP ایران قابل دستیابی هستند.

2. ورود مستقیم بیش از 50 درصدی به سایت آویزون، گویای این نکته نیز هست که اغلب جستجوهای کاربران با موضوعات متفاوت حتی با کمترین تشابه به این سایت منتهی شده و بنابراین بر اساس شیطنت موتورهای جستجو، کاربران به این سایت‌ها و اختصاصا به سایت آویزون هدایت می‌شدند.

3. دیگر آنکه در بازه زمانی مورد اشاره، شرکت‌های ارائه دهنده سرویس اینترنت که از قوانین فیلترینگ تخلف می‌کردند به موضوع مورد اشاره دامن زده و زمینه شیوع سریع محتوای مجرمانه را فراهم می‌آوردند.

4. کاربران فارسی زبان خارج از کشور که به سایت مراجعه می‌کردند نیز در این آمار محاسبه شده‌اند.

برخی عناوین فعالیت این سایت و دیگر سایت‌های عضو شبکه مضلین به شرح زیر است:
1. اهانت به مقدسات و اصول و ارزشهای دینی
2. توهین و فحاشی به معصومین ( علیهم السلام) و اعتقادات اسلامی
3. گردآوری و انتشار محتوای ضد اخلاقی و ضد دینی خارجی
4. گردآوری، تولید و انتشار محتوای ضد اخلاقی و ضد دینی ایرانی( به زبان فارسی)
5. آموزش مسائل غیر اخلاقی و غیر رسمی
6. تولید و انتشار محتوای روابط نامتعارف جنسی مانند روابط جنسی با محارم، ضربدری، همجنس‌گرایی، فتیشیسم و...
7. تحریک جوانان در مسائل جنسی و عضوگیری از آنان برای ایجاد گروه‌های اینترنتی
8. تهیه و انتشار تصاویر تجاوز به عنف و زورگیری از دختران و بانوان ایرانی
9. انتشار تصاویر برهنه دختران و بانوان ایرانی از طریق دوربین مخفی و هک وب‌کم

خلاصه‌ای از اقدامات مدیران تحت فرمان ملک پور
1. انتشار بیش از 40 هزار پست با محتوای مستهجن و ضد دین توسط یک نفر
2. تولید و انتشار کلیپ‌های مستهجن ایرانی با مضامین دوربین مخفی، همجنس‌بازی، دوجنسه‌ها، سکس کودکان و...
3. انتشار 400 کلیپ مستهجن ایرانی تنها در یک سایت و توسط یک نفر
4. انتشار مقاله پیرامون همجنس‌گرایی و موجه جلوه دادن این عمل و ترویج آن بین جوانان ایرانی
5. جذب کاربران به سمت سکس خانوادگی و ضربدری
6. ارائه فایل‌های صوتی و مستهجن فارسی زبان در بخش پادکست سایت آویزون
7. مدیریت سکسولوژی سایت‌ها و حرمت‌شکنی و طرح مباحث جنسی به صورت بی‌پروا به بهانه آموزش
8. انتشار 180 داستان مستهجن که برخی از آنها بالغ بر 100 صفحه بوده است
9. انتشار رمان‌های مستهجن و ارتباط با خوانندگان لس‌آنجلسی برای تبلیغ داستانها

اقدامات صورت پذیرفته به وسیله این گرگ‌های انسان نما، البته اعتراضات گسترده ایرانیان خارج از کشور را نیز برانگیخت. کشورهای حاشیه خلیج فارس هم به محتوای سایت‌های شبکه مضلین و پدیده خرید و فروش فیلم‌ها و کلیپ‌های مستهجن ایرانی و نمایش نقض حریم خصوصی در تصاویر منتشر شده در کشورهای خود واکنش نشان داده و مقالاتی پیرامون آن به رشته تحریر در آمد.

عملکرد مدیران سایت آویزون در انتشار تصاویر برهنه دختران و بانوان ایرانی از جمله فعالیت‌هایی بود که شالوده بسیاری از خانواده‌های ایرانی را سست کرده و باعث از هم پاشیدن خانواده‌هایی شد که مورد سوء‌استفاده قرار گرفته بودند.

با توجه به مطالب پیش گفته، نظر ملت فهیم ایران را به تنها بخشی از گفته‌های تکان‌دهنده سعید ملک پور جلب می‌کنیم:
1. با تبلیغ سایت‌های دوستیابی و مستهجن و تبلیغ محصولات سکسی ماهانه 700 دلار درآمد داشتم که یا به صورت چک به آدرس منزل ارسال می شد و یا به حسابم واریز می شد.

2. پس از مدتی خواستیم کاری کنیم که قابلیت پخش مطالب برای کسانی که اهل اینترنت نیستند هم وجود داشته باشد. صحبت کردیم با مدیران و به این نتیجه رسیدیم که داستان‌ها و فیلم‌ها و عکس‌هایمان را تبدیل کنیم به فرمت‌هایی که قابل انتشار در موبایل باشد... خیلی هم موفق بود.

3. بعد از اشاعه مرحله مستهجن‌نگاری و هرزه‌نگاری گفتیم بیاییم اعتقادات مذهبی را تمسخر کنیم. مراسم مذهبی و شمایل مذهبی بود که عکس‌های مستهجن روی آنها قرار می‌دادیم و حتی در نوشتار مراسم مذهبی را مسخره می‌کردیم و هدف، ضربه زدن به اعتقادات مذهبی و دین مردم به خصوص جوانان بود. وقتی اعتقادات مذهبی یک جوان از بین برود، برای خیلی کارهای دیگر آماده می‌شود.

4. یکی از روش‌هایی که برای تولید تصاویر مستهجن و هرزه‌نگاری استفاده می‌کردیم، وب‌کم افراد را با یکسری نرم‌افزارهایی که از کانادا یا انگلیس خریداری کردیم، هک می‌کردیم. وب‌کم می‌تواند چیزهایی که در اتاق خواب است را نشان دهد. وقتی ما وب‌کم را هک می‌کردیم طرف فکر می‌کرد کامپیوترش خاموش است ولی وب‌کمش روشن می‌ماند یا ما روشن می‌کردیم و می‌توانستیم خیلی چیزها را ببینیم. خیلی چیزهای مستهجن یا چیزهایی که مربوط به حریم خصوصی بود این طوری در می‌آوردیم و روی سایت قرار می‌دادیم.

5. سایتی زدم که حتی شرمم می‌شد به صمیمی‌ترین دوستم نشانش دهم و حتی شرمم می‌شد به همسرم بگویم چنین سایتی می‌روم نه اینکه صاحبش هستم.

6. اگر از بیرون بخواهم به سعید ملک‌پور یا سیاوش حسین‌خانی نگاه کنم هیچ رحمی نمی‌کنم . می‌گویم مفسد فی‌الارض است و باید اعدام شود.

اکثر آسیب دیدگان و مخاطبان در داخل و خارج از کشور حمایت خود را از اقدام مرکز بررسی جرائم سازمان یافته اعلام کردند و پیام‌های دریافتی از سوی مخاطبان نیز حاکی از درخواست اشد مجازات برای عاملان این قتل‌عام فرهنگی است. در این حال باید گفت ترحم بر این راهزنان دین و فرهنگ، مصداق بارز ترحم بر پلنگ تیز دندان و عاقبت آن است.

چه کسی است که از شنیدن توهین به قرآن و ائمه، ترویج مسائل قبیحی مانند همجنس‌گرایی، سکس ضربدری و چندنفره، تبلیغ فروش دختران ایرانی، هک وب‌کم‌ها و فیلم‌برداری مخفیانه از حریم خصوصی افراد و اقدامات شنیع دیگری که بر قلم شرم است نگارش آنها، بر خود نلرزد؟

کدام وجدان منصف و بیداری می‌تواند به راحتی از کنار آنچه بر جوانان بی‌آلایش این مرز و بوم پس از مشاهده این سایت ها رفته است، بگذرد؟

جملاتی که در ادامه ملاحظه می‌فرمایید، بخشی از حجم عظیم پیام‌های ارسال شده به سایت گرداب از سوی مخاطبان سایت‌هایی است که انسانیت و شرافت را یک‌جا به حراج گذاشتند:
1- این سایتها زندگی ما رو نابود کرد. فقط اعدام مجازات ایناست.
2- من هم تحت تأثیر این سایت ها ضررهای روحی و جسمی زیادی خوردم و هم اکنون تنها ایمان به خدا و نماز است که نجات من را فراهم کرد.
3- خدا می‌داند که من چند ساعت از عمرم را برای دیدن این عکس‌ها و نوشته ها حرام کردم.
4- اینا داشتن زندگی من رو نابود می‌کردند. مطمئناً زندگی خیلی‌ها رو تا حالا نابود کردند.آن ها رو باید جلوی مردم آتش بزنند .چون زندگی خیلی‌ها رو خاکستر کردند.
5- من اصلاً کاری به اهدافتون و و اینکه چه برنامه‌ای داشتین و... ندارم. فقط می‌خوام یه خرده در مورد این سایت [آویزون] بگم تا عقده‌ام خالی بشه. منم چند سال پیش به این سایت سر می‌زدم، کلی طرفدارش شده بودم و حال می‌کردم. اما یه روز به خودم اومدم دیدم تو خیابون که راه میرم به دخترا یه جوری نگاه می‌کنم، ذهنم همش درگیر داستانایی بود که خونده بودم، برای خودم فکر و خیالای چرت و پرت می‌کردم، خلاصه مغزم کاملاً معطوف این سایت و مطالبش شده بود.
6- می‌خوام تو صورت همشون نگاه کنم، می‌خوام تو صورت همشون داد بزنم و بگم که چه بلایی سر زندگی من آوردن. الان که خبر دستگیریشون رو شنیدم باور نمی‌کردم. من داشتم غرق تو کار اینا می‌شدم ، داستان هاشون رو که می‌خوندم به طرز عجیبی تو فکر می‌رفتم و درگیری روانی شدیدی در من ایجاد می‌شد . نمی‌دونستم راه درست کدومه. تا اینکه به خودم اومدم ، به وسیله‌ یکی از دوستام، دوباره برگشتم به خودم ، به نمازم ، به دینم .... ولی اون دوران که تو خلأ دست و پا می‌زدم و این آقایون به من می‌خندیدند رو هیچ وقت فراموش نمی‌کنم.
7- اگه آمار سایت درست و جدید باشه، منم یکی از اون 300 هزار نفرم. آویزون محیط عجیبی بود، انقدر رفتم توش تا بالاخره گیر افتادم و عضو شدم. وقتی توش عضو می شی همه چیزتو ازت می گیره و همه چیزتو می گیره و چیزایی بهت می ده که زرق و برق دارن. مطلب خیلی برام مهم بود واسه همین همه نظرات رو خوندم. دوست عزیزی که گفتین آویزون محیط غیر سکسی هم داشته، یه چیز از من بشنو که اونجا بودم! آره داشت (گفتگوی آزاد)! ولی وقتی توش چیزی می‌نوشتی جرأت نمی‌کردی اسمی از ائمه یا اعتقادات اسلامی ببری! چون مسخرت می‌کردن. به خیال خودشون روشنفکر بودن . جذابیت آویزون از یه طرف مثل گرداب می‌کشدت تو و لازمه دخول جا گذاشتن اعتقاداتته ... دوست عزیزی که گفته بودین این فقط یه سایته، هزار تا سایت دیگه هم هست! از من بپرس! منی که اونجا رو حس کردم، آویزون بیچارت می‌کنه. شاید یه وبلاگ مستهجن یه نفرو چند دقیقه‌ای به فساد واداره ولی محیط آویزون دوستانه بود. واسه همین نمی‌فهمیدی از کجا داری ضربه می‌خوردی. نمی‌دونستی ضارب کیه! بچه‌ها آویزون سایت بزرگی بود. کار بچه های سپاه رو کم نگیرید! آویزون یه سایت پورنو نبود! به هیچ وجه! آویزون داشت اعتقادات و افکار جوونای مارو سست می‌کرد. از خودمون علیه خودمون استفاده می‌کرد
8- من خودم یکی از بازدیدکنندگان این سایت‌ها بودم. چرا به این سایتها می‌رفتم بماند ولی فکر می‌کنم بیشتر از روی کنجکاوی و جوانی و خریت من بوده. حالا شکر خدا خوشحالم که کسانی جلوی من را گرفته‌اند که کمی به خودم فکر کنم و آبروی مردم. چون کلیپ و عکس‌های خارجی که همیشه هست ولی اون ایرانیهایی که پخش می‌کردند خصوصاً جشن‌های داخلی خانواده‌ها (که امکان داشت روزی یکی از آنها خانواده خودم باشد) خیلی خطرناک بود چون خیلی‌ها را بی‌آبرو و سیر از زندگی می‌کردند.
9- من كسي هستم كه چون تو محل همه بچه‌ها سراغ اين سايت‌ها مي‌رفتند يه جوري كم مي‌آوردم و با گرفتن اينترنت منم رفتم تو اين سايت‌ها. اولش از خوندن داستانهايي در رابطه با تجاوز به خواهر و مادر و محارم اونم به صورت اشتراكي خيلي جا خوردم. اصلاً برام قابل حل نبود كه كساني باشند كه اينجوري بي‌غيرت باشند اما اين داستان‌ها خيلي زياد بود. موقع خوندن فكر مي‌کردم همه ايران و همه خونواده‌ها اينجوري هستن و بگم تو جمع خانوادگي‌مون هميشه حواسم بود ببينم محارم من هم مثل اون داستان‌ها مي‌شن يا نه. خدا ببخشه منو كه به محارم خودم نظر بد مينداختم. البته دست خودم نبود. ناخودآگاه ذهنم اون طرف مي‌رفت و از دستش هم خلاص نمي‌شدم و نسبت به اين مقولات نفرت هم داشتم. ولي نمي‌تونستم نرم تو اين سايت‌ها. خلاصه دست همتون درد نكنه. خدا خيرتون بده. من يكي كه خيلي راحت شدم. فقط تو كارتون جدي باشيد و نذاريد سايت‌هاي مشابه اينچنيني بازم راه بيفته.
10- آفرین برشما. حتی من نماز شب خون هم آلوده شده بودم.
11- آدمی با سرعت 150 کیلومتر تو اتوبان خلاف میاد و اگه کسی ازش بپرسه چرا این کار رو می‌کنی میگه خودم رو می‌خوام بکشم، به کسی مربوط نیست. سؤال اینه که تکلیف بیچاره‌ای که از روبرو میاد چیه؟آیا اون باید تاوان اشتباه شما رو بده؟ بنده خودم بارها تو کافی نت‌ها شاهد بودم که بچه‌های در حد 14 الی 15 سال به این سایت‌ها می‌رفتند. سایت‌هایی که بعضی وقتها زشت‌ترین و کثیف‌ترین اعمال رو تبلیغ می‌کردند. به ریشه‌هایش هم باید پرداخت. مثل آموزش جوانان و فراهم نمودن امکان ازدواج؛ اما نباید به امثال این انگل‌ها فرصت رشد داد.
12- تو رو خدا سعی کنید هر چه زودتر سایت‌های غیر اخلاقی و مستهجن رو جمع کنید و نابود کنید. من یک نوجوان 17 ساله هستم که از 14 سالگی تو این مرداب وحشتناک افتادم و الان هم سخت پشیمانم و در نزد خدا توبه کردم و سخت پشیمانم. من بار اول که رفتم تو سایت سکسی پیش خودم گفتم این بار دفعه اول و آخرمه فقط ببینم چه جوریه. ولی وقتی که رفتم دیگه معتادش شدم و دیونه داستان، عکس و فیلم. و حتی می‌خواستم...روم نمیشه بگم شرمسارم پیش خدا ولی به شماها میگم. می‌خواستم با یک دختری ارتباط سکسی برقرار کنم. خدا نجاتم داد وگرنه این کار رو می‌کردم.
13- من از جمله كساني هستم كه به صورت تصادفي با سايت‌هاي مستهجن فارسي برخورد كردم و از انسان بودن خود شرمگين شدم. شايد خيلي از خانواده‌ها با مضامين اين سايت‌ها آشنا نباشند و از محتواي آنها خبري نداشته باشند ولي دست‌اندرکاران اين سايت‌ها جرثومه‌هاي فسادي بودند كه كثيف‌ترين نوع تهاجم را بر بنيان خانواده‌هاي ايراني برگزيدند. فكرش را هم نمي‌توان كرد كه جواني كه بر اثر محتواي كثيف اين سايت‌ها روح شيطاني پيدا كرده است چه مفاسدي را انجام داده است.
و اما اکنون همسر سعید ملک‌پور، خانم فاطمه افتخاری با نگارش نامه به رئیس قوه قضائیه و انتشار سرگشاده آن (در حالی که متهم اشاره کرده که همسرش از اقدامات مفسدانه وی اطلاعی نداشته است)، با طرح ادعاهای واهی فرزندان ملت ایران در مرکز بررسی جرائم سازمان یافته را آماج حملات خود قرار داده است.

چگونه است که چندصد صفحه گفته‌های تکان‌دهنده ملک‌پور در راه‌اندازی و مدیریت سایت‌های مستهجن و سیل عظیم نظرات کاربران در دام افتاده که تنها بخشی از آنها در قسمت نظرات شبکه‌های مضلین سایت گرداب منعکس شده و... به هیچ انگاشته شده و با مظلوم‌نمایی از متهم و انکار تمام آنچه از وی به طور مستند موجود است، پاسداران حریم جامعه و خانواده را متهم به نقض حقوق شهروندی می‌نماید؟

چگونه است که قرار دادن تصاویر مستهجن روی عکس مراسم عزاداری اباعبدالله و شمایل مذهبی، ترویج سکس با محارم، آموزش سکس با حیوانات، انتشار هزاران داستان، عکس و کلیپ مستهجن نقض حقوق جامعه و شهروندان آن اعم از جوانان پاک این سرزمین نیست، اما برخورد با مفسدین فی‌الارض و آسیب‌زنندگان به نهاد خانواده اینگونه مورد هجوم قرار می‌گیرد؟

ملک‌پور و سایر متهمین شبکه‌های مضلین در رأس جریانی قرار گرفته بودند که به تجاری‌سازی سکس مشغول بوده و به اذعان خود از آن کسب درآمد می‌کردند.

این با کدامین منطق منطبق است که مرتکب جرم به اعمال غیرانسانی و غیراخلاقی خود اعتراف نماید و تمام اسناد فنی موجود و ضبط شده نیز با اظهارات وی مطابقت نماید، اما پس از دوسال از سپری شدن موضوع نزدیکان وی مدعی شده و با هوچی‌گری، شانتاژ و مصاحبه با رسانه‌های بیگانه که عداوت آنها با مردم ایران در تمام این سال‌ها بر همگان روشن شده با دروغ‌پردازی سعی در به حاشیه راندن اصل ماجرا و انحراف افکار عمومی داشته باشند؟

خانم افتخاری در پیگیری پرونده مجرمانه همسر خود برای تحت فشار گذاردن ایران، با نخست وزیر کانادا ملاقات کرده و از وی درخواست حمایت می‌کند. وی همچنین با اشاره ملک‌پور به برقراری ارتباط با فعالان حقوق بشر و جلب حمایت آنان، هدایت می‌شود. در نتیجه این اقدام، به اصطلاح فعالان مدافع حقوق بشر ایران از سعید ملک‌پور، یک مستهجن‌نگار ضد دین، حمایت نموده و اقداماتی را رقم می‌زنند.

حال مانند همیشه این پرسش، بی پاسخ می‌ماند این فعالان حقوق بشر در استیفای حقوق بیش از یک میلیارد مسلمان که به کتاب آسمانی آنها توهین شده است، چه کرده‌اند؟

بی‌تردید جریان به دام افتادن عوامل شبکه‌های مضلین و انهدام سایت‌های آنان بر برخی گران آمده که به هر حربه‌ای متوسل شده و به هر طناب پوسیده‌ای دستی می‌زنند.

حمایت شبکه تلویزیونی BBC و شخص سازگارا، از سعید ملک‌پور کدام واقعیت را منعکس می‌کند؟ آیا جز این است که آنها از به دام افتادن عمله‌ای از عمال شیطان بزرگ ناخشنود شده بودند؟ نکته مهم‌تر آنکه از بین متهمان شبکه مضلین تنها شخص سعید ملک‌پور مورد حمایت ابلیسیان قرار گرفت، در صورتی که دیگر متهمان نیز شایسته ترحمی از آن دست بودند.

نامه‌های گاه و بی‌گاه ملک‌پور از زندان و راه‌اندازی کمپین‌های حمایت از او و دیگر مسائل مرتبط با وی که در فضای رسانه‌ای ضد انقلاب منتشر می‌شود، بخشی از یک سناریوی برنامه‌ریزی شده همزمان با نزدیک شدن به زمان صدور حکم سعید ملک‌پور ارزیابی شده و با هدف ایجاد انحراف در مسیر پرونده و تحت فشار قرار دادن قوه قضائیه و نیز از میدان به در کردن مرکز بررسی جرائم سازمان یافته در حال اجراست، غافل از اینکه بیش از سه دهه است که ملت ایران در این خصوص تجربه کافی به دست آورده‌اند که به بلندگوهای تبلیغاتی وابسته گوش نسپرند و پشتیبان اقدامات فرزندان خود در حوزه امنیت عمومی و خانواده باشند.

اشاره به این نکته نیز خالی از لطف نیست که با عنایت به محتوای سایت آویزون تمامی بازدیدکنندگان آن، نکات ذکر شده در این بیانیه که در خصوص عناوین فعالیت‌های سعید ملک‌پور است را تایید می‌کنند و ذکر گفته‌های ملک پور تنها به جهت رعایت امانت و احترام به روند قضایی پرونده می‌باشد.

اشاره به تحرکات مذبوحانه جنود شیطان نیز شایان توجه است؛ آنجا که با نگارش مقاله، تحریر کتاب و یا ساخت فیلم‌های مختلف و به راه انداختن هیاهو و پرداختن به مقوله هرزه‌گری و ابتذال در ایران، این پدیده را نکوهش می‌کنند اما از دیگر سو شاهدیم که با حمایت خود از تولیدکنندگان محتوای مستهجن و آنانی که مروج همان هرزگی و ابتذال بودند، اشک تمساح برای به اصطلاح این قربانیان نقض حقوق بشر می‌ریزند. این رفتارهای متناقض نشان از فرصت‌طلبی مذبذبانی است که حیات خود را در تحقیر ایران و ایرانیان می‌بینند.

ملک‌پور و اعضای باند وی جریانی را در این مرزو بوم پایه‌گذاری کردند که متأسفانه با اهمال برخی نهادهای ذیربط دامنه آن به ظهور سایت‌های جدید ضد اخلاقی و ضد دینی که هر روز توسط ده‌ها کاربر به سایت گرداب گزارش می‌شوند، انجامیده است.

مرکز بررسی جرائم سازمان یافته سایبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام می‌کند که بر اساس قانون و وظیفه و بنا به تعهد و تکلیفی که در حفاظت از ارزش‌ها، اخلاق جامعه و تحکیم خانواده بر خود فرض دانسته است، حتی ذره‌ای از مواضع محکم خود در برخورد جدی و قانونی با جانیان فرهنگی و آسیب‌زنندگان به بنیان‌های اخلاقی ایرانیان عقب نشینی نکرده و با جدیتی بیش از پیش به برخورد با آنان ادامه خواهد داد.

امید که مسئولین امر در قوه قضائیه، در این جهاد اکبر سربازان کیان این مرز و بوم را کماکان همراهی کنند.

«وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون»
 
برای دانلود فیلم اینجا را کلیک کنید.
 
 


:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 17 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

کارهای کروبی، منطق و حساب و کتاب سیاسی ندارد

محتشمی‌پور  در جلسه‌ای با برخی از نزدیکان خود گفته است که کارهای کروبی منطق و حساب و کتاب سیاسی ندارد. محتشمی‌پور اخیراً در جلسه‌ای با برخی از نزدیکان خود گفته است که کارهای کروبی منطق و حساب و کتاب سیاسی ندارد.

به گفته این منبع آگاه محتشمی پور گفته است که کروبی در مجلس و حزب هم که بود از این کارها می‌کرد و مدت‌ها هزینه آن‌را ما می‌دادیم. وی با اشاره به نامه‌نگاری‌های کروبی به برخی سران نظام گفته است: این نامه‌نگاری‌ها کار ما را بدتر خراب می‌کند، جریان اصلاحات را دچار تنگنا می‌سازد و این کارهای او هیچ کدام حساب و کتاب ندارد. 

 



:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 17 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

حمله سایت کروبی به آیت الله شبیری زنجانی

استقبال بی نظیرمراجع تقلید،علما ،فضا و مردم قم از رهبر معظم انقلاب اسلامی چنان فتنه گران را به هم ریخته که آنان را به تخریب یکی از مراجع تقلید واداشت. سایت تغییر متعلق به مهدی کروبی در یادداشتی مطلبی هتاکانه را علیه آیت الله شبیری زنجانی منتشرو بخشی دیگری از نگاه دیکتاتورمنشانه فتنه گران را به نمایش گذاشت.

درمطلبی که در این سایت به نقل از یک وبلاگ نویس انتشار یافت،نویسنده این وبلاگ از آیت الله شبیری زنجانی با لحنی تمسخرآمیز، باعنوان "نماینده خدا" یاد کرده و ایشان را به دلیل عدم تقابل با نظام و دیدار با رهبر معظم انقلاب به باد انتقاد گرفته است! گفتنی است گرچه این سایت به دلیل شدت گرفتن اعتراضات به این اقدام غیر اخلاقی و هتاکانه به حذف مطلب فوق از سایت مزبور اقدام کرد ولیکن چهره واقعی مدعیان دین،اخلاق و روش کسانی را به نمایش گذاشت که برای رسیدن به قدرت حاضرند تمامی اصول را زیر پا بگذارند.

 



:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 17 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

انتقاد سايت آينده از بی‌تدبیری سایت کروبی

سایت اصلاح طلب آینده از بی‌تدبیری سایت کروبی در قبال یکی از مراجع تقلید انتقاد کرد. سایت آینده که در تخریب و اهانت دولت و شخص رئیس‌جمهور و سوژه‌ سازی برای رسانه‌های بیگانه سوابق مشعشعی دارد در یادداشتی به مناسبت وساطت آیت‌الله شبیری زنجانی برای آزادی شکوری راد، عضو مرکزیت حزب غیرقانونی مشارکت نوشت: سایت سحام نیوز کروبی در پی این اقدام، سخنان موهنی درباره آیت‌الله شبیری زنجانی بیان کرد که نشان دهنده بی‌تدبیری نزدیکان کروبی می‌باشد.

سایت آینده که در میان سایت‌های داخلی نزدیکترین مواضع را نسبت به سایت‌های اپوزیسیون دارد در مطلب خود نوشته سایت کروبی آیت‌الله شبیری زنجانی را در جایگاه یکی از رهبران جنبش سبز فرض کرده که نتوانسته انتظارات مخالفین و منتقدین را برآورده کند و در ادامه نیز باران تهمت و نیش و کنایه را روانه این استاد برجسته حوزه علمیه قم کرده است.

گفتنی است علی شکوری راد عضو مرکزیت حزب مشارکت در پی غیرقانونی اعلام شدن فعالیت این حزب به تحرکات غیر قانونی مبادرت کرده و اهانت‌هایی را به مسئولین قضائی  روا داشت که پس از دستگیری و پذیرش اشتباهات و دادن تعهد برای متوقف کردن اقدامات غیرقانونی و در پی وساطت آیت‌الله شبیری زنجانی هفته گذشته آزاد شد.

 



:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 17 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

گروهک آمریکایی جند الله خطاب به واشینگتن:
به آمریکا پاسخ درخوری خواهیم داد

ننها یک روز پس از آن که ایالات متحده آمریکا گروه جندالله را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار داد، این گروه با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن این اقدام...
تنها یک روز پس از آن که ایالات متحده آمریکا گروه جندالله را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار داد، این گروه با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن این اقدام، ایالات متحده را به دادن «پاسخ درخور»‌ تهدید کرده است.تنها یک روز پس از آن که ایالات متحده آمریکا گروه جندالله را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار داد، این گروه با صدور بیانیه‌ای با محکوم کردن این اقدام، ایالات متحده را به دادن «پاسخ درخور»‌ تهدید کرده است. گروه جندالله روز پنج‌شنبه با صدور بیانیه‌ای در اینترنت، به اقدام وزارت امور خارجه ایالات متحده آمریکا در قرار دادن نام این گروه در فهرست سازمان‌های تروریستی واکنش نشان داده است.

گفتنی است طالبان را هم آمریکایی ها درست کرده بودند و اتفاقا آنها نیز همین پاسخهای در خور را به سفارش سازمان سیا به آمریکا می دادند!
 


:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 17 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

موسوی با سپاه تسویه می کند !

فرمانده سابق قرارگاه سازندگي خاتم الانبيا(ص) با اشاره به برخي كارشكني‌هاي دولت وقت در مسير جنگ، نخست‌وزير را مقصر اصلي شرايط آن روزها دانست و گفت: از همان موقع ما اينها را مي‌شناختيم و مي‌دانستيم چه كساني هستند.

سردار محمد وفايي فرمانده سابق قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبيا(ص) در بخش دوم گفتگوي خود با فارس به موضوعاتي مانند برخي كارشنكي‌ها و جوسازي‌ها عليه اين قرارگاه در ايام دفاع مقدس و سال‌هاي پس از آن در عرصه سازندگي و نيز مقايسه تحريم‌هاي صورت گرفته عليه كشورمان در طول سال هاي پس از انقلاب اسلامي پرداخت كه متن اين گفتگو به شرح زير است:

* بي‌عرضگي و همراهي نخست وزير با كارشكنان جنگ

وزير صنايع سنگين وقت (بهزاد نبوي كه سردار وفايي تمايلي براي بردن نام وي نداشت) ما را براي خريد 800 دستگاه لودر و بولدوزر، يك سال و نيم معطل كرد. دست حاج محسن رفيق‌دوست هم به عنوان وزير سپاه بسته شده بود.
همان وزير به قرارگاه خاتم آمد و من به او اعتراض كردم كه چرا يك سال و نيم ما را معطل كرديد؟
آنها به ما مي‌گفتند شما بايد لودر را از شركت "ليپر " كه يك شركت آلماني بود بخريد. ما مي‌گفتيم گور پدر آلمان و ژاپن ولي سازمان ما از اول با كوماتسو كه يك شركت ژاپني است بسته شده و نمي‌توانيم اين كار را بكنيم. گفت يعني شما مي‌گوييد ما ساخت و پاخت كرديم؟ گفتم خدا مي‌داند.
همه اينها به خاطر بي‌عرضگي نخست‌وزير وقت بود. چه طور مي‌شود نخست‌وزير 2 بار كاري را به وزير بگويد و او انجام ندهد؟ نخست وزير هم بي‌عرضه بود و هم با آنها همراهي مي‌كرد.

* گفتم گور پدر وزير! 20 ميليون تومان فداي يك تار موي بچه بسيجي‌ها

"طارق "، شناوري بود با طول حدود 22 متر و عرض 9 متر و ارتفاع 7متر. ارتباط موتور با پره‌هاي اين شناور هيدرومكانيك است و اين شناور چون پره‌اي بود، مي‌توانست تا 70 تن بار را حمل كند.
طارق بايد در آب، كاليبره مي‌شد و درست كردن آن در بيرون آب امكان نداشت. ما اين را در جايي به نام "شمريه " آورديم و قرار شد از آنجا به اروند منتقل شود.
موتور اين شناور "ليپر " بود. ما هر چقدر با شركت تماس گرفتيم كه اين موتورها را براي ما بياورد، اين كار را نكردند. آخر هم گفتند كه وزير صنايع سنگين گفته "سپاه به ما 20 ميليون تومان بدهكار است شما موتورها را تحويل آنها ندهيد. " اين درحالي بود كه10-15 روز بيشتر تا عمليات باقي نمانده بود و قرار بود بچه‌هاي مردم بروند زير آتش، آن موقع اين آقا اين طور عمل مي‌كرد.
به يكي از دست‌اندركاران زنگ زدم و گفتم مگر تو غيرت نداري؟ برو اسلحه را بگذار زير گلوي مدير عامل و با لباس خانه، صبح اول وقت بيارش اينجا.
گفت حاجي اينطوري براي ما مشكل مي‌شود اگر امكان دارد شما يك تلفنگرام بزن تا من اين كار را انجام ‌دهم.
خلاصه آن فرد را10 صبح فردا به اهواز آوردند.
آنقدر عصباني شدم كه او را كوبيدم به ماشين و گفتم چند روز بيشتر نمانده و من بايد بچه‌هاي مردم را كه قرار است عمليات كنند، آموزش دهم.
گفت وزير به من اين طوري گفته.
گفتم گور پدر وزير! 20 ميليون تومان فداي يك تار موي زائد بچه بسيجي. پول، مال ملت است.
گفتم او را ببريد داخل اتاق و هرچه خواست در اختيارش بگذاريد ولي تا پايان عمليات حق بيرون آمدن ندارد.
جنگ اين طوري اداره مي‌شد و ما در دو جبهه مي‌جنگيديم.

* بودجه‌اي كه دولت وقت براي جنگ در نظر گرفت احمقانه بود

از همان موقع ما اينها را مي‌شناختيم و مي‌دانستيم چه كساني هستند.
ما مي‌گفتيم برايمان لودر و بلدوزر بفرستيد. آنها هم هر چه ماشين‌آلات خراب و از كار افتاده بود براي ما مي‌فرستادند.
به امام(ره) هم نمي‌توانستيم مرتب گلايه كنيم چرا كه حاضر بوديم بميريم ولي امام(ره) ذره‌اي ناراحت نشوند. درثاني امام(ره) خيلي چيزها گفت و اينها نكردند.
چيزي كه خيلي ما را اذيت مي‌كرد اين بود كه آنها نمي‌گفتند نمي‌دهيم. اگر اين را مي‌گفتند تكليف معلوم بود. در حرف مي‌گفتند ما پشتيباني مي‌كنيم ولي در عمل اين طور نبود. الان كه خيلي مسايل مشخص شده، مي‌شود اين حرفها را زد والا چند سال قبل به خاطر برخي مصلحت‌ها نمي‌شد اين چيزها را گفت.
اين آقايان فقط 16 درصد بودجه كشور را به جنگ اختصاص داده بودند. هيچ كجاي دنيا چنين حماقتي وجود ندارد. هر كجا جنگ باشد تمام بودجه آن كشور جنگي بسته مي‌شود.
آن موقع اصلا اجازه داده نمي‌شد تا مردم از اختلافات مسئولان و فرماندهان جنگ مطلع شوند و اين مظلوميت مضاعف براي بچه‌هاي جنگ بود.

* مبلغ اولين و آخرين قراردادي كه در قرارگاه خاتم امضا كردم

سپاه بعداز جنگ بنا بر تكليف، وارد عرصه سازندگي كشور شد.
يادم هست اولين قراردادي كه من در سال 1368 در قرارگاه خاتم‌الانبيا(ص) امضا كردم،30 ميليون تومان با موضوع تصحيح اراضي بين دارخوين و خرمشهر بود.
همان زمان بچه‌هاي سازمان برنامه و بودجه به ما مي‌گفتند شما خودتان شخم زديد حالا پول مي‌گيريد كه صاف كنيد؟
آخرين قراردادي هم كه در سال 1384 خودم در قرارگاه امضا كردم و بعد از آن به دليل بيماري از آنجا جدا شدم، 2ميليارد دلار بود كه در يك مناقصه بين‌المللي برنده شديم.
اين قابليتي است كه خداوند در سپاه قرار داد. 34هزار نفر در كارگاه‌هاي ما كار مي‌كردند و اگر بعد از جنگ اجازه مي‌دادند سپاه در بخش‌هاي ديگر مثل درمان هم وارد شود، باز هم همين اتفاق مي‌افتاد. ولي برويد ببينيد چه كساني و به چه دليل اجازه ندادند؟

* تعبير مديرعامل يك شركت ژاپني از قرارگاه سازندگي خاتم الانبيا(ص)

وقتي ما در عسلويه برنده مناقصه بين‌المللي شديم، از اروپا 2 نفر زنگ زدند و به بنده تبريك گفتند ولي در ايران كسي خبر نداشت.
براي تهيه خلاصه طرح اين مناقصه، بيش از 170 نفر كارشناس با تحصيلات بالاي ليسانس به مدت 6 ماه كار كردند.
ما سنگين‌ترين پروژه‌ها را به صورت E.P.C قبول كرديم. يعني پروژه‌ها را طراحي، تامين، راه‌اندازي كرده و بعد آن را به طرف ارائه مي‌كنيم.
ما قرارداد 2 پالايشگاه گازي را به اين صورت بستيم. آنها قبل از اينكه پاكت قيمت‌ها را باز كنند، اسناد فني ما را مطالعه مي‌كنند. ما يك وانت اسناد فني براي آنها فرستاديم تا اجازه دادند در قيمت هم شركت كنيم.
من چندي قبل با مدير عامل يك شركت مهم ژاپني صحبت مي‌كردم. وقتي بعضي مسايل را به او گفتم، به من گفت "مثل شما در هيچ كجاي دنيا وجود ندارد. " او تعارف نكرد. خيلي كارهاي بزرگ توسط مهندسي سپاه صورت گرفت كه برخي براي اولين بار در ايران بود اما هيچ وقت كسي در مورد اين موارد صحبت نكرد.

* امروز سپاه 70 لشكر مهندسي در اختيار دارد

اين‌ها همه نشان‌دهنده توان سپاه است. امام(ره) جمله‌اي درباره سپاه دارند كه فرمودند "من هيچ موقع نظرم نسبت به سپاه برنمي‌گردد. " توجه كنيد كه ايشان نگفتند "سپاهي " بلكه گفتند "سپاه " چرا كه اشخاص احتمال خطا هم دارند.
دشمن هم امروز از اين توان سپاه مي‌ترسد.
ارتش آمريكا با آن همه هيبتي كه برايش درست كرده‌اند، يك اتوبان در آمريكا ساخته است. آنها اين توان ما را مي‌دانند ولي متاسفانه برخي افراد بدبخت در داخل نمي‌فهمند و با دشمن عليه سپاه همصدا مي‌شوند.
امروز توان ما به حدي است كه اگر خداي ناكرده جنگي رخ بدهد، سپاه 60-70 لشكر مهندسي دارد كه همه اينها با توانمندي‌هايي كه در خود سپاه بود، بوجود آمد و به لحاظ منابع مالي هم به جايي وابسته نيست.
اين لشكرهاي مهندسي مجهز به آخرين متد و تكنيك‌هاي روز دنيا هستند.

* امروز ديگر مسئولان بالاي نظام به دشمن "گرا " نمي‌دهند

فضاي دشمني امروز دنياي استكباري با گذشته فرقي ندارد ولي يكي از حسن‌ها اين است كه امروز ديگر مسئولين بالاي حكومت و وزير و وزرا از داخل به دشمن "گرا " نمي‌دهند.
برخي مي‌گويند تحريم‌ها در گذشته به اين شدت نبود. اما مگر پيشرفت‌هاي ما در گذشته مانند امروز بوده است.
من يك مثال مي‌زنم. در زمان رژيم طاغوت تنها 5 درصد نمايشگاه بين‌المللي در ايران به كشور خودمان تعلق داشت.
ايران در سال 40 گندم و گوسفند صادر مي‌كرد ولي در اول انقلاب توليد گندم به 500هزار تن رسيد درحالي كه ميزان مورد نياز ما 7 ميليون تن بود. اما امروز ما در كشور به جايي رسيده‌ايم كه 2ميليون تن هم اضافه بار گندم داريم.
پرتقال و سيب را از اسراييل مي آوردند و مملكت در حال فلج شدن بود. اما امروز چطور؟
آنها بنزين را تحريم كردند ولي اعلام شد كه ما توانستيم بنزين مورد نياز را خودمان توليد كنيم. البته همان موقع هم 10 كشور اعلام كردند كه ما بنزين مورد نياز را به شما خواهيم داد و كاري به حرف دولتمردان خود نداريم.

* امروز هر كالايي را مي‌توان از كشورهاي مختلف خريد

آمريكايي‌ها فكر مي‌كنند دنيا فقط خودشان و چند كشور دنباله‌روي آنها هستند. امروز هر كالايي را مي‌توان از كشورهاي مختلف خريداري كرد.
در واقع دنياي مادي نمي‌تواند تحريم صددرصد كند چون انديشه آنها مادي است و صاحبان اين انديشه براي چند دلار بيشتر حاضرند همه چيز خود را بفروشند.
ضمن اينكه حضرت آقا هم فرمودند اين تحريم ها براي ما خير است و ما را خودكفا مي‌كند.
ممكن بود اگر ما تحريم نبوديم به اينجا نمي‌رسيديم چراكه انسان در سختي رشد مي‌كند.

* شيعه با تحريم و رموز مقابله با آن آشناست

تحريم دو بعد دارد يكي ترس از آن است و ديگري بعد فيزيكي آن كه در كمبودها نمايان مي‌شود و ترس هم از اين كمبودها حاصل مي‌شود.
شيعه بزرگترين تحريم را به نام شعب ابي‌طالب در تاريخ خود دارد كه پيامبر اسلام(ص) و تعدادي از مسلمانان طي 3 سال در محاصره سخت‌ترين تحريم‌ها بودند و ما امروز با نگاه به سيره پيامبر اعظم(ع) مي‌فهميم كه تحمل، قناعت و نترسيدن مهمترين رموز مبارزه با تحريم‌ است. بنابراين شيعه با تحريم و رموز مقابله با آن آشناست.
ما از تحريم‌ها استقبال نمي‌كنيم ولي واهمه‌اي هم از آن نداريم.
ما كه از پيامبر اسلام(ص) بالاتر نيستيم. آنها در شعب ابي‌طالب با هسته خرما زندگي خود را مي‌گذراندند. كار ما كه امروز به هسته خرما نرسيده است.

 



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 17 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

مانور جلوه فروشان در خیابانهای تهران !

تفاوت جلوه فروشان با خود فروشان این است که جلوه فروشان عملا خواسته یا ناخواسته به تحریک شهوات شیطانی می پردازند بدون اینکه شهوت برانگیخته را ارضاءنمایند، در حالی که خودفروشان به ارضاء مشتریان خود روی می آورند. در حقیت می توان جلوه فروشان را بازار یابانی برای خودفروشان محسوب نمود.
تا کنون در ارتباط با جذابيت جنسي چندین تحقیق علمی در غرب انجام شده است. موضوع آزمايش اين بوده كه "غدد جنسی مرد و زن چگونه تحریک می شوند و به عبارتی مرد و زن گونه تحت تاثیر جنس مقابل قرار می گیرد". آزمايش كنندگان دستگاه هايي را به قلب، مغز و قسمت هاي مختلف بدن افراد متصل كردند و پس از انجام آزمايشات مختلف دريافتند كه تأثير پذيري جنسي در مردان از طريق نگاه (چشم) بسیار بیشتر از تاثیر پذیری زنان از طریق نگاه است که آن را لذت بصری می نامند. البته اين موضوع را بايد از نعمت هاي خداوند و در دايره ي تدابير و الطاف الهي به شمار آورد كه در صورت استفاده صحيح موجب سالم شدن روابط زناشويي و محيط هاي اجتماعي مي گردد.
رعایت حجاب یعنی پرهیز از بر انگیختن شهوت شیطانی نامحرمان. حجاب یعنی مصونیت از نگاه شهوت آلود و شیطانی دیگران.
از آنجا که شهوت مردان مطابق با مطالعات علمی فوق الذکر از طریق نگاه برانگیخته می شود، زنی که حجاب و عفاف را رعایت نمی کند چه بخواهد و چه نخواهد، موجب تحریک شهوت هزاران مردی که چشمشان به وی افتاده است می شوند و مردی که در طول روز از منزل بیرون می رود، به ازای هر زنی که حجاب را رعایت نکرده و او آنها را می بیند شهوتش تحریک می شود.
قطعا اکثریت غریب به اتفاق زنانی که بدون رعایت حجاب از منزل خارج می شوند قصذ برانگیختن شهوت دیگران را ندارند و آن را دون شان خود می دانند. شاید می خواهند در چشم همسر و یا نامزد خود زیبا جلوه کنند، لیکن متوجه آثار شوم رفتار خود نیستند. در جامعه یافت می شوند مردانی که در مقابل این تحریکات شهوانی تاب مقاومت ندارند و به فساد کشیده شده و به فواحش و یا تجاوز به نوامیس روی می آورند و گاه زنانی قربانی این تجاوزات می شوند که خود در به وجود آوردن آن نقشی نداشته اند.
وقتی جذابیت جنسی به یک ارزش اجتماعی تبدیل شد، زنانی که به دلایل گوناگون توان رقابت در این عرصه را از دست می دهند، ارزش آنان کم محسوب می شود. زنان شوهردار نیز در رقابت با زنان جوان تر و زیباتر احساس ناکامی می کنند. بنابراین عدم رعایت حجاب در اجتماع، یکی از دلایل از دست رفتن شیرینی زندگی خانوادگی و از دلایل افزایش طلاق می باشد.
در جامعه ای که رعایت حجاب و عفاف شود زنان از آرامش و امنیت بیشتری برخوردارند.
زماني كه بنده اين منطق را در جوامع غربي مطرح مي كردم که ارزش اجتماعی زن نباید به جذابیتهای فیزیکی آنها بستگی داشته باشد مورد پسند آنان قرار مي گرفت.
 
 
زنانی که خود را فمینیست (مدافع حقوق و ارزش زنان) معرفی می کنند، خود را آرایش کرده و در روابط اجتماعی به نمایش اندام خود می پردازند، نشان میدهند که چه مقدار برای قضاوت مردان در مورد خود اهمیت قائلند و خود را تا یک عنصر جنسی و یک محرک شیطانی عمومی تنزل می دهند، لذا برخی از شاخه های فمینیستی از آرایش خود و نمایش عمومی اندام خود پرهیز می کنند.  
در غرب زنان از ارزش اجتماعی تلقی شدن جذابیت جنسی به شدت رنج می برند و اگر فلسفه  حجاب خوب شناسانده شود، زمينه براي جذب آنان به اسلام فراهم مي گردد.
در سخنرانی های خود در مجامع غربی، گاهي به حجاب حضرت مريم(س) اشاره مي كردم، اينكه در تصاوير نصب شده در كليساهاي غرب و مجسمه هايي كه از ايشان طراحي كرده اند، او را با پوششي كامل - مانند چادري كه مسلمانان استفاده مي كنند- نشان مي دهند.
اگر در جامعه اي ارزشهاي ديني حاكم نباشد، حتي انحصار ازدواج بين زن و مرد را هم از بين مي برند. مانند كشورهاي هلند،كانادا و امريكا كه انسان را به ياد قوم لوط مي اندازد. امروزه در غرب خود فروشي زن و خود فروشي مرد يك شغل محسوب مي شود، تنها لازم است بهداشت را رعايت كنند و ماليات كار خود را به دولت بپردازند! تا جایی که از آنها با عنوان خدمات رسانان سکس یاد می کنند و در اقتصاد آن را جزو تولید خدمت محسوب می نمایند. آنها حتي مي توانند كانديداي مجلس و رياست جمهوري شوند! آنها در خيلي از كميسيونهاي پارلماني و كميسيون حقوق بشر حضور فعال دارند.
آخیرا وزیر خارجه آلمان که یک مرد است با مرد دیگری ازدواج کرد و خانم مرکل صدر اعظم آلمان و خانم کلینتون وزیر خارجه آمریکا هم در جشن ازدواج آندو شرکت کرد.
طبق آمارهاي ارائه شده، از هر سه زن در ایتالیا به يكي از آنان تجاوز شده و از هر چهار دختر يكي از آنها اولين ارتباط جنسي اش با محارم خود بوده است. در انگلستان هر مردی که سه فرزند دارد یکی از آنها فرزند خود او نیست و از آن اطلاع ندارد. اين موارد به علت عدم حاكم شدن قوانين و ارزشهاي ديني در جامعه است.
آینده چنین جوامعی آزادی زنا با محارم است هر جند کم و بیش در این جوامع زمینه بروز آن مشاهده می شود.
اگر ما بتوانيم اسلام و حجاب را آنگونه كه هست تشريح كنيم خيلي از ذهنيت ها در جهان تغيير مي كند. وقتي براي زنان، نگاه اسلام به زن و حجاب مطرح گردد، بسياري از آنان به اين دين آسماني گرايش مي يابند. به علت وجود اين واقعيت هاست كه غرب براي جلوگيري از نفوذ اسلام در بين جوامع خود به تحريف در باره عقائد اسلام روي آورده است. اگر اصل اسلام موجب گریز این جوامع از اسلام می شد نیازی به تحریف نمی دیدند.
غربي كه همه نوع فساد و فحشا در آن آزاد است نمي تواند رعايت حجاب توسط زنان و دختران مسلمان را را تحمل كند و تا آنجا پيش مي رود كه دختران نوجوان را به دليل رعايت حجاب از تحصيل محروم مي كنند.
توصیه به خانمهایی که عامدا اندام خود را در جامعه به نمایش می گذارند این است که احساس کمبود شخصیتی خود را با افزایش علم و عمل صالح جبران کنند که ارزشی ماندگار خواهد بود، نه با نمایش اندام که بر فرض کسب احساس کاذب، امری گذرا است و آسیب های اجتماعی بسیاری را به دنبال دارد.
در جامعه ایران از عبارت بدحجابی به نحو صحیحی استفاده نمی شود.
بد حجاب در حقیقت باید به کسی گفته شود که اندام خود را آنطور که شایسته است نمی پوشاند. مثلا حساسیتی به پیدا شدن موی خود ندارند هر چند قصد نمایش و خودنمایی و تحریک دیگران را نداشته باشد.
زنانی که خود را آرایش می نمایند و زیباتر از آنچه هستند به نمایش می گذارند شایسته عبارت دیگری هستند. شاید عبارتی مشابه "جلوه فروشان" برای آنها مناسب تر باشد.
تفاوت جلوه فروشان با خود فروشان این است که جلوه فروشان عملا خواسته یا ناخواسته به تحریک شهوات شیطانی می پردازند بدون اینکه شهوت برانگیخته را ارضاءنمایند، در حالی که خودفروشان به ارضاء مشتریان خود روی می آورند. در حقیت می توان جلوه فروشان را بازار یابانی برای خودفروشان محسوب نمود.
در اینجا ذکر این نکته ضروری است که زیایی اگر وارد عرصه تحریک جنسی در روابط اجتماعی نشود مذموم نیست. بطور مثال برخی ها چادرهای گلدار را بر می گزینند یا در محافل زنانه به آرایش خود می پردازند. چون در بین زنان جذابیت جنسی و تحریک پذیری به صورت طیعی وجود ندارد، لذا منعی برای آن گذاشته نشده است. بنابراین آنچه در اسلام منع شده است با هدف جلوگیری از تحریک شهوات جنسی در روابط اجتماعی و نامشروع است.
 


:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 17 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

فعالیت منافقین علیه طرح هدفمندی یارانه ها

گروهک تروریستی منافقین در تلاشند با بحرانی جلوه دادن وضعیت برخی شرکت های بحران زده آن را به قانون هدفمند کردن یارانه ها و تحریم های اقتصادی و همچنین جریان اقتصادی شکل گرفته در بدنه نظام ربط دهند.

عناصر این گروهک تروریستی اخیراً در تماس مکرر با مرتبطان محیطهای کارگری برخی شرکت و مراکز صنعتی ضمن تلاش برای شناسایی هویت حقوق مالکین آنها قصد دارند املاک شرکت را منتسب به نهادهای انقلابی اعلام کرده و از آن به عنوان ناکارآمدی دولت سوء استفاده تبلیغاتی کنند.

گروهک تروریستی منافقین تلاش دارند با بحرانی جلوه دادن وضعیت شرکتهای آن را به جریان اقتصادی شکل گرفته در بدنه نظام ، شکست ایران در مقابله با تحریم های اعمال شده و بزرگترین جراحی اقتصادی کشور(هدفمند کردن یارانه ها) ربط دهند.

گفته می شود مرتبطان گروهک مزبور شرکت های وابسته به خود و چند شرکت موتور سازی را جزو املاک یکی از وابستگان دولت عنوان کرده اند.

 



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 17 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

 

با هدف تنویر افکار عمومی منتشر شد:
مستند گفته‌ها و اقدامات مجرمانه مدیر بزرگترین شبکه سایت‌های مستهجن

مرکز بررسی جرائم سازمان یافته سایبری سپاه اعلام می‌کند حتی ذره‌ای از مواضع محکم خود عقب نشینی نمی‌کند. به گزارش گرداب، مرکز بررسی جرائم سازمان یافته سایبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام می‌کند که بر اساس قانون و وظیفه و بنا به تعهد و تکلیفی که در حفاظت از ارزش‌ها، اخلاق جامعه و تحکیم خانواده بر خود فرض دانسته است، حتی ذره‌ای از مواضع محکم خود در برخورد جدی و قانونی با جانیان فرهنگی و آسیب‌زنندگان به بنیان‌های اخلاقی ایرانیان عقب نشینی نکرده و با جدیتی بیش از پیش به برخورد با آنان ادامه خواهد داد.

برای دانلود این فیلم اینجا کلیک کنید...

 



:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 17 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

پیرزنی بدون پاسپورت و بلیت وارد مدینه شد!

روایت زیر را یکی از خوانندگان خبرآنلاین از تشرف یک خانم 70ساله به زیارت مسجدالنبی ارسال کرده است. خانم آمنه رمارم که پیرزنی 70 ساله اهل شهرستان درگز است روز چهارشنبه از خواب بلند می‌شود و بدون اینکه به کسی خبر دهد طلاهای خود را می‌فروشد و سوار اتوبوس شده و به مشهد عازم می‌شود. خانواده وی روز بعد با مراجعه به اورژانس، بیمارستان و نیروی انتظامی، مفقود شدن وی را اطلاع می‌دهند. چند ساعت بعد فردی از بعثه مقام معظم رهبری در مدینه با خانواده وی تماس می‌گیرد و اعلام می‌کند خانم مزبور به تنهایی در فرودگاه مدینه است.

این در حالی است که خانم مذکور بلیط، ویزا و گذرنامه به همراه نداشته و حتی سواد خواندن و نوشتن ندارد. در عین حال با عزم راسخ بدون هماهنگی با کسی و تنها با امید به خداوند و چیزی شبیه معجزه که جز با دعوت الهی صورت نمی‌گیرد از تمام گیت‌ها و ... گذشته و از مدینه منوره سر درآورده.

متاسفانه مسئولان با در نظر گرفتن موانع اداری و مادی، قصد بازگرداندن او را دارند. این در حالی است که عده‌ای اظهار می‌دارند این مسئله امری خارق‌العاده و معنوی است و گویا او را خداوند طلبیده و تقاضا دارند مسئولان با کسب اجازه از نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت مساعدت نموده و زمینه ادامه این سفر میهمان الهی خوانده شده حریم کعبه را فراهم کنند.

پیگیری‌های به عمل آمده توسط خبرنگار ما نشان داد عزیمت بانوی یادشده به عربستان صحت دارد و مقامات این کشور حاضر به پذیرش وی شده و اجازه داده‌اند در مراسم حج امسال شرکت کند. با این حال مسئولان کشورمان همچنان مشغول پیگیری مساله هستند و گفته می‌شود تلاش دارند وی را به کشور برگردانند.

 



:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 17 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

بيانيه برخی از دانشجويان طرفدار فرقه سبز

اخیراً برخی دانشجویان طرفدار فرقه سبز با صدور بیانیه ای ضمن زیر سئوال بردن ارکان نظام به برخی از مسئولین دولتی از جمله مسئولان دستگاههاي امنيتي، نظامي و قضايي نیز توهین نمودند. این بيانيه که منتسب به جمعي از دانشجويان طرفدار فرقه در دانشگاه تهران می باشد به اصطلاح در اعتراض به روند بررسي پرونده كوي دانشگاه تهران و بازداشت دانشجويان اين دانشگاه منتشر گرديده است.
 
 


:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 17 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

حکمت واژه 'اصحاب فتنه' بجای 'سران فتنه'

مقام معظم رهبری در یکی از سخنرانی‌های مهم قم در جمع بسیجیان از واژه 'اصحاب فتنه' بجای 'سران فتنه' استفاده کردند. تحلیل مشی و سخنان حکیمانه خامنه‌ای عزیز در سفر تاریخی قم نیاز به مدت‌های مدید تأمل و تدبر دارد و امت اسلام و نظام سالیان متمادی از مشرب این سخنان مهم و این حرکت حکمت‌آمیز بهره خواهد برد همان گونه که هنوز از کلام خمینی کبیر بهره‌مندیم.

رهبری در یکی از سخنرانی‌های مهم قم در جمع بسیجیان از واژه "اصحاب فتنه" استفاده کردند. به نظر من این واژه‌گزینی یا واژه‌سازی رهبری کاری بسیار ظریف و حکیمانه بود.وقتی می‌گوییم "سران فتنه" معنی‌اش این است که این افراد بی‌آبرو رأس فتنه هستند؛ در حالی که اصحاب فتنه به معنی این است که این عناصر خود رأس فتنه نیستند زیرا فتنه را شیطان بزرگ یعنی امریکا ایجاد می‌کند. البته شیطان تلاش می‌کند خود را در پس این چهره‌ها مخفی کند تا در موقع لازم بتواند سنگر عوض کند یا این عناصر را وجه‌المصالحه قرار دهد و در عین حال هزینه همه فسادها را به گردن عناصر داخلی بیندازد.

در حقیقت در پس این واژه‌گزینی ظریف حکمتی عمیق خوابیده است:

1- این‌ها خود اگر چه در سطوح بالای فتنه هستند ولی سران فتنه در حقیقت دشمنان نظام هستند.
2- اصحاب فتنه خود بازی‌خورده‌اند و نسبت به موقعیت خود با دشمن، متضرر شده‌اند.
3- سران فتنه راه بازگشت ندارند ولی اصحاب فتنه می‌توانند توبه کنند و بازگردند.
4- دوست نباید دشمن را اشتباه بگیرد. دشمن پنداشتن چند عنصر ورشکسته داخلی، باعث نادیده انگاشتن کانون اصلی فتنه در خارج کشور و نظام اسلامی است.
البته رهبری در سخنرانی دیگری در جمع دانشجویان قمی دلیل همراهی این اصحاب فتنه با سران فتنه (دشمنان) را نیز بیان کردند.

 



:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 17 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

نماینده میرحسین و کروبی برای حمایت از محکومان فتنه

همسر دبیر کل حزب مشارکت مسئول پشتیبانی از خانواده محکومان و زندانیان شد.
زهرا مجردی همسر محسن میردامادی مسئولیت پشتیبانی و حمایت از خانواده محکومان جریان فتنه را بر عهده گرفته است. شنیده شده این تصمیم در پی آن گرفته شد که میرحسین و کروبی در خصوص حضور در میان خانواده‌های محکومان دچار مشکل شده و با اعتراضاتی از سوی این خانواده‌ها روبه‌رو می‌شدند که شما وارد یک مبارزه بی‌حاصل با نظام شده‌اید و فرزندان و همسران ما را دچار مشکل کرده و خود در منازلتان مشغول خوشگذرانی هستید و لذا با مشورت میرحسین و کروبی قرار شده بود فردی مورد قبول این دو عنصر فتنه‌گر انتخاب شود که به نمایندگی از سوی آنها کمک‌های مالی را ماهیانه به خانواده زندانیان و محکومان پرداخت کند تا باعث کاهش اعتراضات خانواده زندانیان شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 17 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

دروغ بزرگ در یک جمله از شیخ اصلاحات!

اظهارات اخیر یکی از سران جریان ضدانقلاب و آشوب‌های سال گذشته درباره این جریان، دستمایه طنز فعالان اینترنتی در ایران قرار گرفته است. چند روز پیش مهدی کروبی در اظهاراتی، جمله‌ای را بر زبان آورد که به تیتر یک سایت‌های ضدانقلاب و وابسته به جریان فتنه بدل شد: "جنبش مردمی ایران زنده است."

همین جمله در روزهای اخیر به مایه تفریح و سرگرمی فعالان سابیری در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است. یکی از این افراد امروز در سایت "فرندفید" ضمن انتشار عکس این گفته کروبی که در سایت بالاترین منتشر شده، نوشته است: این جمله کوتاه کروبی خودش حاوی 3 دروغ بزرگ است. اولا از لفظ جنبش استفاده شده؛ کدام جنبش؟! پس چرا چیزی نمی‌بینیم؟! آیا تجمع چند نفر و آتش زدن سطل آشغال می‌شود جنبش؟! ثانیا از لفظ مردمی نام برده شده؛ کدام مردم؟!! مردم که 9 دی حرف و نظرشان را اعلام کردند. ثالثا گفته شده که زنده است! واقعا زنده است؟! وقتی گنجی و سازگارا از مرگ این جریان حرف می‌زنند، چطور می‌توان دروغ به این بزرگی را باور کرد؟!

 



:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 17 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

 

رهبر معظم انقلاب:
فتنه 88 را جوان‌ها مهار کردند/ توطئه خطرناك نهفته در ‌فتنه 88 سال‌ها بعد مشخص می‌شود

فتنه سال گذشته، فتنه بزرگی بود و سال‌ها بعد مشخص خواهد شد كه چه توطئه خطرناكی در پشت آن نهفته بود. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تأكید كردند: فتنه سال گذشته، فتنه بزرگی بود و سال‌ها بعد مشخص خواهد شد كه چه توطئه خطرناكی در پشت آن نهفته بود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار پرشور هزاران نفر از دانش‌آموزان، 13 آبان را نماد طمع‌ورزی آمریكا، وابستگی رژیم طاغوت، ایستادگی ایمان متكی به بصیرت، پیشقراولی نسل جوان در صحنه، و شجاعت و جسارت نسل جوان انقلابی دانستند و تاكید كردند: امروز، ‌ملت ایران، مصمم‌تر و قوی‌تر از هر زمان در حال حركت به سمت اهداف بلند و قله‌های سعادت است و در صف مقدم این حركت عظیم، جوانان قرار دارند.

در این دیدار كه در آستانه سیزده آبان، روز ملی مبارزه با استكبار جهانی و روز دانش‌آموز، برگزار شد، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای‌، 13 آبان را نمادی بسیار مهم و دارای معانی و حقایق فراوان خواندند و افزودند: یكی از مناسبت‌های 13 آبان مربوط به سخنرانی امام‌خمینی(ره) در سال 1343 در قم و در اعتراض به تصویب قانون ظالمانه مصونیت قضایی اتباع آمریكایی در مجلس آن زمان و سپس دستگیری و تبعید امام(ره) بود كه در واقع امام بزرگوار با فریاد حق‌طلبانه خود از مصالح، منافع و شرف ملت ایران دفاع كردند.

ایشان این حادثه را نماد طمع‌ورزی آمریكا و روح تعدی استكبار نسبت به ملت‌ها از جمله ملت ایران برشمردند و خاطرنشان كردند: این موضوع همواره باید در حافظه تاریخی ملت ایران به ویژه جوانان باقی بماند كه آمریكا هیچ‌گاه به دنبال روابط عادی با كشورها نیست، بلكه خواهان روابطی از نوع ارباب- رعیتی و غارت منافع ملت‌ها است و اگر در مقابل او ایستادگی نشوند، تا لگدمال كردن شرف یك ملت نیز پیشروی خواهد كرد. رهبر انقلاب اسلامی با یادآوری سخنان به ظاهر دوستانه روسای جمهور آمریكا در دوره‌های مختلف، افزودند: اگرچه این سخنان در ظاهر، نرم است، اما در باطن، همان پنجه چدنی در زیر دستكش مخملی است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، ایمان همراه با بصیرت را دومین حقیقت 13 آبان دانستند و تأكید كردند: فریاد امام خمینی(ره) در سال 1343،‌پاكیزه‌ترین فریادها و برخاسته از احساس دینی و عرق مسلمانی، و متكی بر حمایت عمومی مردم بود كه نتیجه آن چهارده سال بعد در پیروزی انقلاب اسلامی آشكار شد. ایشان با اشاره به اقدام مزدوران رژیم طاغوت در كشتار دانش‌آموزان در 13 آبان 1357‌، افزودند: با توجه به این واقعه، 13 آبان نماد حضور نسل جوان در میدان و پیشگامی آن در صحنه است.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به پیش قدمی دانش‌آموزان در دوران دفاع مقدس، آن را ناشی از احساس تعهد، روحیه انقلابی و بصیرت آنان دانستند و خاطرنشان كردند: امروز نیز دانش‌آموزان از پیش قدم‌ترین قشرها هستند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای هم چنین با یادآوری اقدام شجاعانه جوانان دانشجو در تسخیر لانه جاسوسی آمریكا در 13 آبان سال 1358‌، افزودند: این اقدام، نماد شجاعت و جسارت نسل جوان انقلابی در مقابله هیمنه آمریكاست، زیرا تسخیر لانه جاسوسی قدرت آمریكا را كه در آن زمان، بسیار پرهیمنه بود، متزلزل كرد و آمریكا را به زانو در آورد.

ایشان معانی و حقایق نهفته در مناسبت‌های 13 آبان را بزرگ و مهم خواندند و خاطرنشان كردند: با تامل در این حقایق می‌توان متوجه شد كه آن جمعیت محدودی كه در 13 آبان سال گذشته، در خیابان‌های تهران بر ضد این مناسبت شعار دادند،‌ در واقع بدنبال زنده كردن هیمنه آمریكا، پنهان كردن سلطه‌طلبی آن و زیر سوال بردن حركت عظیم ملت ایران در مقابل ظلم بزرگ آمریكا بودند كه البته شكست خوردند. رهبر انقلاب اسلامی با توصیه مؤكد جوانان به افزایش بصیرت و تامل در وقایع افزودند: به لطف خداوند، امروز جوانان در میدان‌های سیاسی، اقتصادی، علمی و فناوری حضوری پرنشاط، تاثیرگذار و همراه با بصیرت دارند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، شكست فتنه سال 88 را نمونه بارزی از حضور تاثیرگذار و هوشمندانه جوانان ارزیابی و تأكید كردند: فتنه سال گذشته كه فتنه بزرگی بود و سال‌ها بعد مشخص خواهد شد كه چه توطئه خطرناكی در پشت آن نهفته بود، به همت حضور پیشگامانه جوانان در صحنه، شكست خورد. ایشان با تأكید بر این‌كه صحنه‌گردانان اصلی فتنه سال 88 در طراحی پیچیده خود، به دنبال تسخیر ایران بودند، افزودند: در این میان، عوامل فتنه كه اكثر آنها ندانسته وارد این ماجرا شده بودند، بدون آنكه خود متوجه باشند، در جهت اهداف طراحان اصلی حركت می‌كردند و این موضوع نیازمند تحلیل‌های دقیق روان‌شناختی است كه چگونه عده‌ای‌، ندانسته به دشمن كمك كردند.

رهبر انقلاب اسلامی با تاكید بر لزوم حفظ هوشیاری و حضور جوانان در صحنه، خاطرنشان كردند: امروز ملت ایران، قوی‌تر از هر زمان دیگر است و در مقابل، دشمنان او، ضعیف‌تر و منفورتر از هر زمانی هستند اما هیچ‌گاه نباید از كید و طراحی دشمن غافل شد. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به پیشرفت‌های برجسته علمی، فناوری، سیاسی و عمران و آبادانی در كشور، و حركت شتابان ملت ایران به سمت قله‌های كمال، افزودند: امروز سراسر كشور، كارگاه بزرگ كار و تلاش، و خدمت به مردم است و ملت ایران با تكیه بر نیروی انسانی غنی و با استعداد، و مدیران دلسوز و كارآمد، در بسیاری از عرصه‌ها به خوداتكایی رسیده است. ایشان تاكید كردند: جوانان به عنوان موتور این حركت عظیم، در كنار تجربه و كارآزمودگی مدیران، زمینه‌ساز افتخارات روزافزون برای كشور هستند.

 

 

اختصاصي"جوان آنلاين"
عصبانيت ضد انقلاب از وادادگي هواداران فتنه!

گوشه نشيني هواداران فرقه سبز جريانات مختلف ضد انقلاب خارج نشين و برخي عوامل داخلي را به شدت عصباني کرده است. گزارش خبرنگار جوان آنلاين حاکي است نااميدي و گوشه نشيني هواداران فرقه سبز که اين روزها ديگر متوجه شده اند بر سر گوري که مدتها زاري مي کردند مرده اي نيست!

جريانات مختلف ضد انقلاب خارج نشين و برخي عوامل داخلي را به شدت عصباني کرده به طوري که در روزهاي اخير که منتهي به 13 آبان مي شد برخي از از افراد فعال در اين فرقه  با نوشتن مطالبي در وبلاگهاي شخصي و صفحات فيس بوک به شدت اين ناراحتي را بروز دادند و از طرفي هم به ناکارآمدي جريان فتنه اعتراف کردند. براي مثال يکي از وبلاگهاي فعال در جريان فتنه سال گذشته که نويسنده آن هم اکنون به خارج از کشور پناهنده شده نوشت:

" هر مناسبتي که ميشد از دو سه هفته قبلش سايتها و صفحات و فيس بوک و وبلاگهايمان مي‌ترکيد ، قيامت ميشد . فردا سيزده آبان است . بهتر گفته باشم ، فردا سيزده آبان بود ! کسي فکر طرح پوستر نيست ، کسي اعلام مسير نمي‌کند ، کسي پي گوشي موبايل و دوربين عکاسي و فيلمبرداري نيست ميدانيد ، خيلي وقتها يکجورائي خوشحال مي‌شوم که بعد از عاشورا ديگر هرگز ايران نبودم . لابد بخاطر اينست که اينجا خوش نشسته‌ام مي‌گويم لنگش کن"

از سوي ديگر معصومه علي نژاد که از قضا او نيز به خارج از کشور پناهنده شده در نوشته اي که در آن عمق اختلافات ضد انقلاب پس ا زسخنان اکبر گنجي  مشخص است ضمن انتقاد از سخنان گنجي با نااميدي از وضعيت کنوني و تفرقه حاکم بر ضد انقلاب نوشت: "از «استبدادِ سبز» به «اتحادِ سبز» برسيم!فردا سيزده آبان است، روز دانش آموز روز .هر کدام از شما، ما، همه و همه، در ميان اين همه «خود مشغوليِ سبز» که اخيرا مد شده  و به نام نقد دورمان شکل گرفته است گاهي  از خود بپرسيم روزِ اتحاد ملي ما کي مي رسد؟

بنابرگزارش جوان آنلاين ،وي که اخيرا گويا به صف روشنفکران پيوسته ! با پيروي از داستان " ما 3 تا رو کجا مي بريد؟!" نوشت:اتحاد گزينه مغفول مانده ي اکثريت روشنفکران بيرون از ايران است که بايد قدم براي ترميم اين اتحادي که گنجي مي گويد وجود ندارد پيش گذاشت و از پتانسيل بزرگ ايرانيان خارج از ايران که اتحاد شان را بارها به زيبايي نشان دادند به نفع يک ملت بي رسانه در داخل ايران بهره برد!

اين مطالب تنها نمونه اي از مطالب منتشر شده در سايتها و وبلاگهاي جريان ضد انقلاب خارج از کشور است که درآن کاملا بوي ياس و نااميدي از آينده جريان فتنه به چشم مي خورد . جرياني که ا زابتدا با نطفه اي ناپاک بسته شد و در نهايت به دست مردم با بصيرت و دشمن شناس نابود شد و حيات مجددي براي آن متصور نيست ؛ موضوعي که سران فتنه چه در داخل و چه در خارج به آن اذعان دارند.

 

 

13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی/طرح

 

 

پاي درس 13 آبان

نوامبر 1979-13آبان 1358- وقتي سفارت آمريكا در تهران كه جاسوسان در آن لانه كرده بودند به تسخير دانشجويان جوان ايراني و پيرو خط امام(ره) درآمد جيمي كارتر رئيس جمهور وقت ايالات متحده گمان نمي كرد كه دقيقاً يكسال بعد يعني در 4 نوامبر 1980 تحت تاثير اين رويداد در انتخابات رياست جمهوري طعم تلخ شكست را بچشد.

بطوريكه بعدها كارتر در كتاب خاطراتش از 4 نوامبر 1979 (13 آبان58) به عنوان تاريخي فراموش نكردني ياد كرده و مي نويسد: «... در روزهاي نخست تصور مي كردم گروگان ها به زودي آزاد خواهند شد اما پس از آنكه بازرگان نخست وزير وقت دولت موقت در كوشش هاي اوليه خود براي آزادي با شكست مواجه شد نگراني ها افزايش يافت...».

اما آنچه در 13 آبان 58 رقم خورد تنها به شكست جيمي كارتر منتهي نشد و فراتر از ساقط شدن دولت كارتر در آمريكا و دولت بازرگان بود. تسخير لانه جاسوسي سرمنشأ رويدادها و وقايعي شد كه درهم شكسته شدن ابهت و هيمنه پوشالين آمريكا را در پي داشت. اينجاست كه مي توان به رمز و راز نامگذاري اين روز از سوي امام راحل عظيم الشأن به «انقلاب دوم» پي برد.

اگر با پيروزي انقلاب اسلامي نظام سلطه و استكبار به چالش كشيده شد و طنين «نه شرقي، نه غربي» براي اولين بار بر محيط جامعه بين الملل استوار گشت تنها پس از چند ماه اين بار نماد سلطه و استكبار و افزون خواهي ضرب شست محكمي را از نظام نوپاي جمهوري اسلامي دريافت كرد. از 31 سال پيش كه در چنين روزي خبر تسخير سفارت آمريكا بر صدر اخبار جهان نشست تا به امروز كه كماكان منازعه نفس گير ايدئولوژيك و سياسي ميان ايران و آمريكا جريان دارد در ابعاد و زواياي مختلف از اين رويداد تاريخي، تحليل هاي فراواني توسط تحليلگران داخلي و خارجي مطرح شده است اما آنچه در اين نوشته موضوع اصلي بحث را تشكيل مي دهد اشاره اي به عبرت نيندوختن آمريكايي ها نسبت به گذشته و در مواجهه با ايران اسلامي است.

سفارت آمريكا در تهران در شرايطي به تسخير دانشجويان پيرو خط امام(ره) درآمد كه آمريكايي ها در نظام دوقطبي آن روزگار به عنوان يكي از دو ابرقدرت جولان مي دادند و دولت و حكومتي در اقصي نقاط عالم ياراي رودررويي و يا دست كم ايستادگي در برابر افزون طلبي ها و زيادت خواهي هاي ايالات متحده را نداشت.

از همين روي، تسخير لانه جاسوسي اولين گوشمالي آمريكايي ها از سوي نظام جمهوري اسلامي ايران بعد از پيروزي انقلاب اسلامي بود كه بنابر اوضاع و احوال زمانه انتظار مي رفت واكنش به اصطلاح سهمگين و شديدي را از جانب دولت آمريكا در پي داشته باشد ولي داستان اشغال سفارت تا 444 روز به طول انجاميد و در همين ايام بود كه علي رغم تهديدهاي رنگارنگ كاخ سفيد و شاخ و شانه كشيدن هاي فراوان آنها، امام خميني(ره) آن جمله تاريخي و ماندني را فرمودند كه «آمريكا هيچ غلطي نمي تواند بكند» كه همه ديدند چنين است.

البته به تعبير ديگر مي توان گفت، آمريكايي ها در كارزار مواجهه با جمهوري اسلامي طي سه دهه گذشته يك غلطي كرده اند و آن محاسبات غلط در برآورد توانمندي اصلي و اقتدار واقعي ايران اسلامي است. اين محاسبات و برآوردهاي غلط از همان روز تسخير لانه جاسوسي تا اكنون تداوم داشته است. آمريكايي ها با محاسبه اي كه خود آن را جامع و بي عيب و نقص مي پنداشتند براي آزادي گروگان ها دست به كار شدند اما آنچه را كه در محاسبه نديدند و به حساب نياوردند شن هاي صحراي طبس بود كه كماندوهاي آمريكايي موسوم به نيروهاي دلتا را زمين گير كرد. آيا در عمليات پنجه عقاب آمريكايي ها قدرت فائقه و مطلقه الهي و معنوي محاسبه شده بود؟

مگر در قاموس آمريكايي ها «ان تنصروالله ينصركم و يثبت اقدامكم» آمده است؟

اگر فهميده بودند كه چند ماه بعد جنگ و نبرد نظامي به راه نمي انداختند. آمريكايي ها گزينه نظامي را با اجير كردن صدام عليه ايران برگزيدند اما واقعيت آن است كه ايران به عنوان مثال - و تنها مثال- «پاناما» نيست كه نيروهاي ايالات متحده به آن كشور حمله كنند و «مانوئل نوريگا» رئيس جمهور پاناما را دستگير و به زنداني در آمريكا منتقل نمايند. همچنانكه امروز ايران اسلامي، افغانستان، فلسطين و يا عراق نيست. آمريكايي ها با قانون داماتو و سپس موج تحريم ها بر ضد ايران اسلامي از اهرم اقتصادي نيز در 30 سال گذشته بهره جستند اما طرفي نبستند و اكنون داستان بلند تحريم ها به فصلي رسيده است كه حتي رسانه ها و تحليلگران غربي بر ناكارآمدي و بي خاصيتي آن تأكيد دارند. و اين تحليل- بخوانيد اعتراف- فقط در دو، سه نشريه تخصصي آمريكا مثل «فوربس» مشاهده نمي شود بلكه از نيويورك تايمز، واشنگتن تايمز، وال استريت ژورنال گرفته تا روزنامه هاي صهيونيستي جروزالم پست، يديعوت آحارونوت و... ناگزير اصل قصه را بازگو نموده و مي نمايند.

جالب است كه حتي در مقوله به اصطلاح استراتژيك- به زعم آمريكايي ها- «تحريم بنزين» نيز راه به جايي نبرده اند. همين ديروز نشريه تخصصي سياسي و اقتصادي «فوربس» نوشت: «طرح ضربتي توليد بنزين نشان داد تهران بامديريت خود برنامه ر يزي هاي واشنگتن براي توقف فعاليت هسته اي ايران را ناكام گذاشت و به خودكفايي رسيد و در آينده از صادر كنندگان نمونه خواهد شد.» آمريكايي ها پس از امتحان كردن گزينه ها و تاكتيك هاي مختلف و به تعبيري آزمون و خطاهاي بسيار درباره مواجهه با ايران اسلامي، سالهاست بر گزينه تهاجم فرهنگي و به عبارت دقيق تر، ترفند و دسيسه «جنگ نرم» با هدف واهي براندازي خاموش نظام دست يازيدند.

علي رغم هجمه و تهاجم آمريكايي ها در جنگ نرم عليه نظام جمهوري اسلامي كماكان آنچه كه آنها از آن هراس دارند قدرت و توان فزاينده ايران در معادلات منطقه اي و فرامنطقه اي است. در سال هاي گذشته اين هراس آمريكايي ها نيز شدت يافته است به گونه اي كه كاندوليزا رايس وزير خارجه دولت بوش دو سال پيش صريحاً و بي پرده بيان مي دارد «نفوذ ايران از پرونده اتمي خطرناك تر است» اين تصريح «رايس» البته اين تلويح را در پي دارد كه اساساً موضوع برنامه هسته اي ايران و نظاير آن(همچون حقوق بشر) تنها يك بهانه است و آنچه كاخ سفيد را به جنب و جوش واداشته قدرت و نفوذ ايران در معادلات منطقه اي و فرامنطقه اي است.

طرفه آن كه همين چندي پيش، روزنامه آمريكايي هافينگتون پست در مقاله اي به قلم مشترك فلينت و هيلاري من لوورت نفوذ و توانمندي ايران را به عنوان «قدرت نرم» توصيف كرده و مي نويسد: «يكي از نشانه هاي برتري ايران بر آمريكا در عرصه قدرت نرم در خاورميانه آن است كه ايران همواره متحدان پيروز و قدرتمندي دارد كه همگي قادرند با حمايت مردمي در انتخابات مختلف پيروز شوند.» در همين راستا، حتي بنيامين نتانياهو نخست وزير افراطي رژيم صهيونيستي كه گنده گويي و لاف زني در آرشيو اظهارات و ادعاهاي او به فراواني ديده مي شود عاجزانه اقرار مي كند: «امروز نفوذ حكومت ايران را از غزه تا لبنان، از افغانستان تا آمريكاي جنوبي و آفريقا مي بينم.»

اكنون سؤالي كه به پيش كشيده مي شود اين است كه چرا علي رغم آن كه آمريكايي ها فهميده اند ايران اسلامي به مانند كشورهايي نيست كه آنها هر موقع اراده كردند آنجا را تصرف نمايند يا بر آن سيطره بيابند، باز هم به ترفندهاي نخ نما شده و تاكتيك هاي تكراري خود اصرار و پافشاري مي كنند؟ به قول «نوام چامسكي» زبان شناس برجسته و سياستمدار خبره و شهره، «آمريكا نمي تواند، خواسته هاي خود را به ايران تحميل كند»، خب؛ با اين وضعيت علت خطاي تحليل آمريكايي ها در رويارويي با ايران اسلامي ناشي از چيست؟

پاسخ ساده است و آن اين كه آمريكايي ها عقبه توانمندي ايران را كه ماهيت و هويت ديني است درنيافته اند و درك نكرده اند كه اگر امروز ايران اسلامي طلايه دار نهضت بيداري اسلامي در منطقه است ناشي از نيروي فزاينده معنوي «اسلام» است. به تعبير حكيمانه رهبر خبير انقلاب اسلامي، هنر بزرگ امام راحل(ره) اين بود كه دين را به صحنه آورد. و آيا فهم اين هنر سترگ و بزرگ در مخيله كوچك ميليتاريست ها و ماترياليست ها كه تنها در پي جنگ افروزي و زياده خواهي هستند مي گنجد؟

درس 13 آبان و تسخير لانه جاسوسي آمريكا اين بود كه در عصر حاكميت دين و زمانه اي كه رشد اسلام خواهي شتاب گرفته است جايي براي قلدرمآبي و چپاولگري سلطه خواهان و مستكبران زورگو و زياده خواه نيست و همچنان كه حضرت امام(ره) آمريكا را ام الفساد قرن دانستند اين نويد را هم دادند كه اين قرن، قرن غلبه مستضعفين بر مستكبرين است. آمريكايي ها بايد بدانند كه توانمندي اصلي نظام جمهوري اسلامي علاوه بر قدرت نظامي، سياسي، ديپلماسي و اقتصادي، ماهيت ديني و ايدئولوژيك است و بايد در تحليل و برآوردهايشان از ايران تجديدنظر جدي نمايند چرا كه به قول معروف:

چراغي را كه ايزد برفروزد
هر آنكس پف كند ريشش بسوزد
حسام الدين برومند

 



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 13 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

 

 جوانان استکبار ستیز (عکس)


 
 
 
 
 
 
 
حضور پرشور دانش آموزان و دانشجویان تهرانی؛
راهپیمایی گرامیداشت 13 آبان در مقابل لانه جاسوسی آمریكا آغاز شد

راهپیمایی پرشور گرامیداشت 13 آبان با حضور دانش آموزان و دانشجویان تهرانی آغاز شد.


راهپیمایی پرشور گرامیداشت 13 آبان و روز ملی مبارزه با استكبار جهانی با حضور پرشور دانش آموزان و دانشجویان تهرانی در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریكا آغاز شد. در این راهپیمایی دانشجویان با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریكا و مرگ بر اسراییل خشم و نفرت خود را از استكبار جهانی به نمایش گذاشتند.

اخبار تكمیلی متعاقبا ارسال خواهد شد.

 

 

سروری: 13 آبان ابهت غرب را شکست

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس هشتم 13 آبان را روز شکست هیمنه و ابهت پوشالی غرب دانست. پرویز سروری در گفت‌وگو با فارس در خصوص 13 آبان 1357 که تعدادی از دانش آموزان توسط دولت شریف امامی به شهادت رسیدند و نیز 13 آبان 1358 که تسخیر لانه جاسوسی اتفاق افتاد و روز مبارزه با استکبار است، اظهار داشت: 13 آبان بنا بر فرمایش امام(ره) انقلاب دوم بود که هیمنه غرب را شکست.

وی با عنوان اینکه پیش از 13 آبان آمریکا برای خود پرستیژ خاصی ایجاد کرده بود، گفت: هیمنه و ابهتی که آمریکا در خود ایجاد کرده بود تمام قدرت دفاعی و مقاومت نیروهای انقلاب را از بین می‌برد. نماینده مردم تهران با اشاره به اینکه 13 آبان پوشالی بودن ابهت آمریکا را اعلام کرد، تصریح کرد: برای اولین بار هیمنه آمریکا در 13 آبان شکست که این بزرگترین کار این روز است.

وی با عنوان اینکه از 13 آبان 1358، فروپاشی و افول غرب به خوبی هویدا شد، گفت: 13 آبان 1357 و حضور و شهادت دانش‌آموزان، که غربی گمان می بردند انها در جریان اعتراضات اثرگذار نیستند موجب شد این پیغام برای همه ارسال شود که این انقلاب از دامنه‌های مختلف عبور کرده و توانسته همه عرصه‌های اجتماعی را دربرگیرد.

 

 

لغو جلسه هماهنگی 13 آبان در بنیاد باران

مجید انصاری و موسوی لاری خواستار لغو جلسه دیشب شده اند. به گزارش خبرنگار «جوان آنلاین» قرار بر این بود که عصر دیروز 12 آبان، موسوی و کروبی در بنیاد باران حضور یافته و با سیدمحمد خاتمی درباره روز 13 آبان به رایزنی بپردازند. در این جلسه که درآستانه 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی قرار بود برگزار شود حضور یا عدم حضور این افراد در راهپیمایی 13 آبان به بحث گذاشته می شد.

اما شنیده ها حاکی است مجید انصاری و موسوی لاری دو تن از اعضای مجمع روحانیون مبارز و عضو بنیاد باران توصیه کرده اند که این جلسه لغو شود و عنوان کرده اند در صورتی که این جلسه برگزار شود هر اتفاقی روز 13 ابان بیفتد تبعاتش دامان ما را خواهد گرفت. هرچند میرحسین توسط برخی افراد برای صدور بیانیه درباره 13 آبان تحت فشار گذاشته شده اما تا کنون وی از صدور بیانیه خودداری کرده است.

 

 

حمایت مشاور سیاسی كروبی از تحریم ایران

مجتبی واحدی مشاور سیاسی كروبی و سردبیر اسبق روزنامه آفتاب که هم اکنون لندن نشین است در آخرین سخنرانی خود در مجمعی ضد ایرانی در آمریكا ضمن تقدیر از حامیان غربی خود بخاطر تحریم ایران خواستار تشدید این تحریم ها شد.

 

به نقل از پایگاه خبری NIAC، واحدی از سران فتنه كه در تابستان سال گذشته از ایران متواری شد در نشست اخیر خود در موسسه بروكینگز آمریكا و در جمع شماری از طرفداران غربی خود از تحریم های آمریكا علیه ایران حمایت كرده و خواستار تشدید تحریم ها شد.

بر اساس این گزارش، در این نشست "فیلو دیبل" مشاور هیلاری كلینتون در بخش ایران، "ماركوس لونینگ" از مقامات وزارت خارجه آلمان، كنث پولاك از موسسه بروكینگز و "جنیو عبدو" از بنیاد قرن در آمریكا نیز حضور داشتند. كنث پولاك در سخنان خود خواستار حمایت بیشتر دولت های غربی از سران فتنه شد.

"فیل دیبل" مشاور وزیر خارجه آمریكا از احتمال لغو تحریم ها علیه ایران و انعقاد توافقنامه صلح میان دو كشور خبر داد ولی در ادامه بر لزوم فشار بیشتر بر ایران به بهانه نقض حقوق بشر نیز تاكید كرد. "عبدو" نیز تشدید فشارها بر ایران را ضروری دانست لونینگ هم از انتشار بیانیه های متعدد ضد ایرانی در روزنامه های آلمانی خبر داد.

 

 

بهاءالله مهاجرانی و كدیور افندی: با شایعاتی كه خودمان ساخته ایم گول نخ

ارگان حلقه ماسونی لندن ضمن تخطئه القائات رسانه ای محافل ضدانقلاب تصریح كرد ادعای اختلاف میان رهبری و رئیس جمهور در ایران توهمی بیش نیست. «جرس» كه خود رسوایی های فراوانی در انتشار شایعات و جعلیات دارد، این بار با هشدار به اینكه ادعای اختلاف رهبری و احمدی نژاد می تواند باعث خودفریبی جریان های مخالف جمهوری اسلامی شود، می نویسد: از همان آغازین روزهای پس از سوم تیر 84، شایعاتی درباره اختلاف احمدی نژاد با رهبر جمهوری اسلامی به میان آمد، شایعاتی كه گاه با رفتار احمدی نژاد قوت می یافت و با گفتار رهبر ضعیف می شد.

ارگان زوج سیاسی بهاءالله مهاجرانی و كدیور افندی ضمن فرافكنی درباره كانون انتشار این شایعه ادعا می كند كه این شایعه از سوی سیستم اطلاعاتی و امنیتی ایران و صدا و سیما ترویج شده(!) و سپس می نویسد: از سال گذشته و پس از جریان معاون اولی رحیم مشایی، وهم و خیال اختلاف رهبری و احمدی نژاد گسترش یافت ولی مشكل اینجاست كه برخی سیاسیون مخالف، روی آن شایعه حساب باز كردند و دست روی دست گذاشتند كه آری! همین روزهاست كه رهبری توسط مجلس، احمدی نژاد را عزل كند.

جرس آنگاه به اوهامی تازه متوسل شده و ادعا می كند «احمدی نژاد محصول اتاق فكر بیت است كه در پروژه ای چند لایه از آن پایین ها بالا آمد»! جرس در عین حال می پرسد انصافاً كدام رئیس دولتی برای رهبری از احمدی نژاد بهتر است نه (...) و نه (...) و امثال آنها مطابق نظر رهبری نیستند. به جز داستان مشایی در این سالها كجا دیده اید دولت غیر از نظر رهبری عمل كند؟

احمدی نژاد همان كسی است كه رهبری آرزو می كرد. احمدی نژاد همان گونه كه در ماه های ابتدایی ریاستش بر دولت گفت، نقش خاكریز نظام را ایفا می كند. گفتنی است سایت جرس در جعل و انتشار اینگونه شایعات نقش فراوانی داشته است كه به نمونه هایی از آن در كیهان اشاره شده بود.

 

 

امروز ؛ تجمع برابر سفارت انگلیس

پس از لانه جاسوسی دانشجویان و دانش‌آموزان تهرانی امروز پس از حضور در راهپیمایی 13 آبان در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریكا، در مقابل سفارت انگلیس تجمع می‌كنند. دانشجویان و دانش‌آموزان دانشگاه‌های تهران ساعت 12:30 امروزپنجشنبه 13 آبان، پس از حضور در راهپیمایی گرامیداشت روز ملی مبارزه با استكبار جهانی كه در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریكا برگزار می‌شود، در اعتراض به اظهارات مداخله‌جویانه مقامات انگلیسی و به خصوص اظهارات اخیر جان ساورز رئیس سرویس اطلاعات خارجی انگلیس(MI6) علیه ایران در مقابل سفارت انگلیس تجمع اعتراض‌آمیز برگزار می‌كنند.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 13 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

 

13 آبان 88؛ آغازی بر پایان ماه عسل فتنه 88

فعالان سیاسی معقدند جریان فتنه بعد از ناکامی در ایجاد اغتشاش در روز 13 آبان 88، برای تنفس مصنوعی به آشوبگران، نسخه رادیکال شدن را تجویز کرد تا بلکه بتواند چند ماه دیگر این فشار خیابانی را ادامه دهد؛ موضوعی که نتیجه‌ای کاملا عکس داشت و نهایتا به قیام عاشورایی 9 دی که از آن به عنوان "روز مرگ قطعی فتنه" نام برده می‌شود، منتهی شد.

به گزارش شبکه ایران سیزدهم آبان ماه یادآور سه رویداد بسیار مهم است؛ سالروز تبعید حضرت امام خمینی به ترکیه، شهادت جمعی از دانش آموزان توسط رژیم شاهنشاهی و فتح لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام. البته سومین واقعه بیشتر از دو مورد دیگر مورد توجه مورخین و سیاسیون قرار گرفته است؛ به هر حال تسخیر سفارت ایالات متحده آن هم در زمانی که نماد استکبار جهانی بود، موضوعی است که فقط با تعبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران قابل توضیح و تفسیر است: "انقلاب دوم."

با این حال، سال گذشته و به دنبال وقایعی که بعد از انتخابات ریاست جمهوری رخ داد، جریانی به سرکردگی کاندیداهای شکست خورده تشکیل شد که به دنبال سوءاستفاده از حامیان خود بود. این جریان که می‌دانست بعد از خطبه نمازجمعه تاریخی 29 خرداد به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، پرده‌ها کنار رفته و با شفاف شدن اوضاع سیاسی کشور، ریزش شدیدی در میان هواداران خود پیدا شده است، دست به طراحی یک پروژه جدید زد؛ پروژه‌ای که قرار بود تا از مناسبت‌های مذهبی و ملی ایرانیان برای اقصاد سیاسی بهره‌برداری شود.

روز قدس؛ آغازی بر پایان فتنه

سران فتنه درنظر داشتند تا با دعوت حامیان خود به حضور در راهپیمایی روز قدس که یادگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است، با یک تیر دو نشان را هدف بگیرند. آن‌ها درنظر داشتند تا با این کار، هم تعداد حامیان خود را به رخ بکشند و سوژه خبری برای رسانه‌های معاند ایران تهیه کنند و هم خود را متظاهر به سنت امام خمینی (ره) نشان دهند. اما در عمل، وقایعی که توسط جریان منتسب به این افراد انجام گرفت، نتیجه‌ای کاملا عکس خواسته آنان را به دنبال داشت.

سر دادن شعارهایی به نفع رژیم صهیونیستی آن هم در روز جهانی قدس و همراهی با شعار "نه غزه؛ نه لبنان" و "جمهوری ایرانی"، سبب شد تا اندک افرادی که در میان حامیان سران فتنه باقی مانده بودند و آن‌ها را تنها معترضین به انتخابات می‌دانستند هم صف خود را از این جریان آشوب جدا کنند؛ مساله‌ای که بعدها سران جریان اصلاحات نظیر رسول منتجب‌نیا و اکبر محتشمی‌پور هم به آن اعتراف کردند.

13 آبان؛ بهت فتنه‌گران از ریزش هوادار و آغاز رادیکالیسم آشوب‌طلبانه

اما حوادثی که در روز 13 ابان 88 روی داد، علنا این پیام را برای میرحسین موسوی و مهدی کروبی مخابره کرد که موج سینوسی جریان اغتشاش به نقطه پایانی خود در قعر این نمودار رسیده است. حضور پراکنده تنها چند ده نفر در میدان هفت تیر که حتی نتوانستند از مهدی کروبی در برابر سیل خروشان مردم حمایت کنند تا او مجبور به فرار نشود، پیام اصلی این روز بود.

اگرچه رسانه‌های غربی تلاش کردند تا با پخش چندین باره تصاویر اهانت به عکس میئولان نظام در خیابان‌های فرعی، به نوعی راهپیمایی گسترده و بی‌سابقه مردم در مقابل لانه جاسوسی آمریکا را تحت‌الشعاع قرار دهند اما آنچه در واقعیت به وقوع پیوست، روایتی از پایان ماه عسل فتنه‌گران بود. در همین راستا بود که فعالان سیاسی، حوادث رادیکال بعد از 13 آبان نظیر هتک حرمت عکس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در روز 16 آذر و همچنین اقدام بی‌سابقه و هتاکانه این جریان در روز عاشورا و به آتش کشیدن خیمه عزاداری سیدالشهدا (ع) را ناشی از ناکامی این جریان در 13 آبان ارزیابی کردند.

این افراد معقدند جریان فتنه بعد از ناکامی در ایجاد اغتشاش در روز 13 آبان 88، برای تنفس مصنوعی به آشوبگران، نسخه رادیکال شدن را تجویز کرد تا بلکه بتواند چند ماه دیگر این فشار خیابانی را ادامه دهد؛ موضوعی که نتیجه‌ای کاملا عکس داشت و نهایتا به قیام عاشورایی 9 دی که از آن به عنوان "روز مرگ قطعی فتنه" نام برده می‌شود، منتهی شد.

روایت یک شاهد عینی از 13 آبان 88

از ابتدای صبح جمعیت زیادی برای رفتن به طالقانی در خیابان های اطراف دیده می‌شوند. ایستگاه های دروازه دولت، هفت تیر،‌دروازه شمیران و طالاقانی بدون اطلاع قبلی بسته هستند. ساعت 10 صبح است، خیابان مفتح کاملا از جمعیت دانشجو و دانش آموز پر شده است.

میدان هفت تیر هم جمعیت زیادی را در خود جای داده است.

"مرگ بر آمریکا" ، "مرگ بر اسرائیل"، "حزب فقط حزب علی،سید فقط سید علی"،"وای اگر رهبرم حکم جهادم دهد"،"ای رهبر آزاده آماده‌ایم، آماده"و... از جمله شعار هایی است که از دسته های در رفت و آمد بسیجیان و مردم عادی شنیده می‌شود. مهدی کروبی بعد از وقایعی که در نمایشگاه مطبوعات برایش پیش آمد، برای حضور در مراسم 13 آبان از مدت ها قبل اعلام کرده بود که می‌آید، شاید برای آنکه آشوب طلبان برای سازمان دهی فرصت داشته باشند!

دختر و پسری که کنار خیابان کریم خان ایستاده اند به مردم می‌گویند بیایید همه با هم برویم وسط خیابان و شعار بدهیم، نهایتش این است که چند تا چوب می‌خوریم و به زمین می‌افتیم، بعدش هم موسوی و کروبی می‌آیند بازدیدمان! کروبی یا موسوی و یا دیگر سران آشوب را در میان جمعیت نمی‌بینم شاید هم آمده بودند ولی مثل روز قدس فقط جلوی روزنامه اعتماد ملی. هنوز صدای مرگ بر آمریکا شنیده می‌شود. خبرنگاران زیادی برای پوشش دادن مراسم 13 آبان حضور دارند.

اذان ظهر را می‌گویند،‌ برخی اعتنا نمی‌کنند ولی صدای اقامه می‌آید.

جمعیتی انبوه و چندهزار نفری از دانشجویان و دانش آموزان بسیجی خود را برای نماز جماعت در مرکز شهر تهران، همان جایی که مدت هاست آمریکا به همراهی دوستانش در داخل برای به راه انداختن آشوب در آن نقشه می‌کشند آماده می‌شوند. اینجا میدان هفتم تیر است،‌ "جنبش سبز علوی" هم با پرچم های سبز رنگ به میان مردم آمده‌اند. قمه،‌ چاقو و یا سلاح دیگری هم دیده نمی‌شود؛ شاید چون کسی نبوده که اینها را در میان سبزها پخش کند  و شاید هم چون یکی از رهبران آشوب طلب هنوز در ایران نیست.

چرا 13 آبان، نمایش شکست جریان فتنه بود؟

"اسماعیل کوثری" نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همان روز در گفت‌وگو با شبکه ایران آرامش مراسم 13 آبان 88 را ناشی از آگاهی جوانان و مردمی دانست که از ماه‌ها قبل آماج تبلیغات استکبار و عوامل دست نشانده داخلی آن قرار گرفته بودند. وی گفت: حامیان موسوی و کروبی که بعد از انتخابات و تحت القائات این دو نفر، ادعای "تقلب" را باور کرده بودند و حتی به خیابان‌ها آمده بودند، امروز با برگزاری آرام مراسم 13 آبان نشان دادند که حقیقت را درباره این ادعاها درک کرده اند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این نکته که تصور می‌شد موسوی و کروبی بعد از ماجراهای روز قدس و نمایشگاه مطبوعات فهمیده باشند که حامیانشان هم دیگر آنان را قبول ندارند، افزود: ولی باز شاهد بودیم این آقایان به تصور داشتن پایگاه مردمی برای حضور در مراسم 13 آبان اعلام حضور کردند اما با بی‌اقبالی عمومی مواجه شدند. کوثری با عنوان این مطلب که موسوی و کروبی اکنون خودشان را تنها می‌بینند،‌ اظهار داشت: مردم اگر این افراد را تنها گذاشتند به خاطر دروغ هایی بود که به قصد فریب ملت در رسا نه های خود درباره تقلب و ادعاهای بعد از آن می‌گفتند.

 
 
 
 

لرزه به جاسوس‌خانه شیطان بزرگ با شعار "مرگ بر آمریكا "

این خبر تکمیل می شود/راهپیمایی روز 13 آبان با حضور هزاران نفر از دانش آموزان به سمت لانه جاسوسی سابق آمریکا آغاز شد. دانش آموزان در گروه ها و از مدارس مختلف با حمل پرچم های جمهوری اسلامی ایران و پارچه نوشته هایی با مضامین شعارهای ضداستکباری در حال حرکت به سمت لانه جاسوسی هستند. شمار قابل توجهی از اعضای تشکل های دانش آموزی به ویژه پیشتازان و فرزانگان با لباس های متحدالشکل و همایل در میان راهپیمایان دیده می شوند.

اکنون هزاران نفر از دانش آموزان مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا تجمع کرده اند و در حال سردادن شعارهای ضدآمریکایی هستند. در این مراسم قرار است بیانیه کمیته دانش آموزی و همچنین دانشجویی ستاد برگزاری مراسم 13 آبان قرائت شود. از دیگر برنامه های امروز ، سخنرانی برادر شهید رضوایی از فاتحان لانه جاسوسی و دانشجوی پیرو خط امام سخنرانی کنند. قرائت بیانیه طلاب و قطعنامه پایانی نیز از دیگر برنامه های این مراسم خواهد بود. سخنران اصلی این برنامه سیدعزت الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما اعلام شده است. ده ها خبرنگار ، عکاس و تصویربردار با حضور در این محل در حال ثبت و مخابره اخبار این راهپیمایی هستند.

لرزه به جاسوس‌خانه شیطان بزرگ با شعار "مرگ بر آمریكا "

جمع كثیری از نسل اول و سوم انقلاب در مراسم گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان شركت كرده و در اقدامی هماهنگ شعار "مرگ بر آمریكا " را سر می‌دهند. مراسم گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان از ساعت 10 صبح امروز پنجشنبه در مقابل سفارتخانه سابق آمریكا در ایران آغاز شده است. شركت‌كنندگان در این مراسم شعارهایی همچون: "مرگ بر آمریكا "، "مرگ بر اسرائیل "، "الله‌اكبر "، "حزب فقط حزب علی، رهبر فقط سیدعلی "، "وای اگر خامنه‌ای حكم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند كه جوابم دهد " و ... سر می‌دهند.

تجمع‌كنندگان همچنین پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران را در دست داشته و دست‌نوشته‌هایی در خصوص یوم‌الله 13 آبان و تصویر از دانشجویان پیرو خط امام برای تسخیر لانه جاسوسی به دست دارند. قرار است عزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با حضور در جمع تجمع‌كنندگان برای آنها سخنرانی كند.

قرائت پیام خانواده‌ معظم شهدا در مراسم 13 آبان توسط برادر شهید وزوایی

پیام خانواده‌های معظم شهدا در گرامیداشت 13 آبان توسط برادر شهید وزوایی از دانشجویان شهید پیرو خط امام(ره) قرائت شد. پیام خانواده‌های معظم شهدا در گرامیداشت 13 آبان توسط برادر شهید وزوایی از دانشجویان شهید پیرو خط امام(ره) قرائت شد. برپایه این گزارش، پدر و مادر شهید وزوایی از دانشجویان شهید پیرو خط امام(ره)، در این مراسم حضور دارند. همچنین مرتضی تمدن استاندار تهران و حسین قدیانی رئیس سازمان بسیج دانشجویی كشور صبح امروز پنج‌شنبه در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان، همگام با راهپیمایان یوم الله 13 آبان در مقابل لاله جاسوسی حضور یافتند.

برپایی نمایشگاه اقدامات فتنه‌گران پس از انتخابات 

نمایشگاهی از اقدامات فتنه‌گران در روزهای پس از انتخابات در تقاطع خیابان‌های طالقانی و موسوی برپا شده و در آن برخی از اقدامات جریان فتنه به تصویر كشیده شده است. مراسم گرامیداشت یوم الله 13 آبان در سالروز تسخیر سفارتخانه سابق آمریكا در ایران مقابل این سفارتخانه در حال برگزاری است. در این مراسم، دانشجویان و دانش آموزان حضور پررنگ داشته و حضور دانش آموزان و دانشجویان اوایل انقلاب را نیز می‌توان مشاهده كرد. تجمع كنندگان شعارهایی همچون «مرگ بر آمریكا» ، «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر فتنه‌گر»، «مرگ بر منافق» و... سر داده و پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران را به دست دارند. در حاشیه برگزاری این مراسم نمایشگاهی از اقدامات فتنه‌گران در روزهای پس از انتخابات در تقاطع خیابان‌های طالقانی و موسوی برپا شده است.

برگزاری نمایشگاه نقاشی "امیدان بسیج " مقابل لانه جاسوسی آمریكا

نمایشگاه نقاشی "امیدان بسیج " به مناسبت روز ملی مبارزه با استكبار جهانی مقابل لانه جاسوسی آمریكا برگزار شده است. به مناسبت روز ملی مبارزه با استكبار جهانی امروز نمایشگاه نقاشی "امیدان بسیج " مقابل لانه جاسوسی آمریكا برگزار شده است. در این نمایشگاه دانش آموزان طرح‌های خود را با موضوع شیطان بزرگ؛ دولت آمریكا، دشمن قرآن و دشمن كودكان نقاشی كرده اند؛ هم اكنون نقاشی‌های دانش آموزان شركت كننده در این نمایشگاه مقابل لانه جاسوسی آمریكا نصب شده و در معرض دید قرار گرفته است. گفتنی است دانش آموزان بسیجی مقطع ابتدایی در سازمان بسیج دانش آموزی، "امیدان بسیجی " نامیده می شوند. 

 

 

کروبی بدنبال زنده کردن هیمنه استکبار

کمپین خلع لباس کروبی به محض اطلاع از حضور احتمالی کروبی در راهپیمائی سیزده آبان که قصد تحریک پس مانده های فتنه جو می باشد...

.

کمپین خلع لباس کروبی به محض اطلاع از حضور احتمالی کروبی در راهپیمائی سیزده آبان که بدنبال تحریک پس مانده های فتنه جو می باشد به همراه تعداد بی شماری از امت همیشه در صحنه در میدان هفت تیربا نماد لنگه کفش به انتظار شیخ کروبی می باشد تا با رودرو شدن با این شیخ بی خرد به او بفهماند که دیگر نمی تواند با این حرکات مذبوحانه در روزی که به نام مبارزه با استکبار است آب به جوی دشمن بریزد و استکبار امریکا و انگلیس و اسرائیل و ایادی داخلی آنان را خوشحال نماید.

 

 

تفاهم سبز سلطنت طلبان بهايي و اصلاح طلبان فراري در مريلند

شماري از عناصر ضدانقلاب شامل سلطنت طلبان، برخي وابستگان گروهك بهائيت، سازمان منافقين و اصلاح طلبان فراري در دانشگاه مريلند آمريكا گرد هم آمدند. در اين نشست 3 سه روزه كه جمعه تا يكشنبه گذشته برگزار شد برخي مقام هاي سياسي و اطلاعاتي و از جمله جان ليمبرت- عضو لانه جاسوسي آمريكا و رئيس ميز ايران در وزارت خارجه كه به تازگي از اين سمت كناره گيري كرد - حضور داشتند.

بنابر گزارش ها، وابستگان طيف هاي گوناگون ضدانقلاب در اين نشست كه تحت عنوان فرهنگ آزادي هاي مدني، حقوق بشر و دموكراسي در ايران برگزار شد به هم رسانده بودند از جمله: هاله اسفندياري، مهناز افخمي، مهرانگيز كار، داريوش همايون، ايرج گرگين، پروانه آبراهاميان، علي اكبر موسوي خوئيني، فاطمه حقيقت جو، ركسانا صابري، شيرين عبادي، احمد كريمي حكاك، كريم لاهيجي، سراج ميردامادي، علي ميرسپاسي، منصور فرهنگ، جهانشاه جاويد، سهراب رزاقي، آرش نراقي، اميد معماريان، مهرداد مشايخي و...

كريم لاهيجي وكيل مدافع گروهك تروريستي منافقين در يكي از نشست هاي همايش مذكور، مذهب را دگم معرفي كرد و گفت: ذات مذهب با دموكراسي مغايرت دارد و اگر قرار باشد مذهب با دموكراسي تطبيق داده شود چيزي از آن نمي ماند. وي ضمن اشاره به انتخاب خاتمي در سال 76 و تشكيل مجلس ششم گفت براي اولين بار در پاريس موسوي خوئيني را ديدم و به او گفته بودم مجلس ششم براي موفق شدن به عنوان پيش شرط نبايد يك آخوند (كروبي) را رئيس مجلس كند. مجلس ششم در عمل به موسسه اي به نام كميسيون اصل نود كه جايگزين دادگستري شده بود تبديل شد و اين خود تحول بزرگي بود.

آن دوره كار بزرگ موسوي خوئيني بازديد از زندان هاي مخفي جمهوري اسلامي بود(!) موسوي خوئيني هم در سخنانش گفت اي كاش فقط كروبي بود كه مانع انجام كارها مي شد، در مجلس ششم بسياري از چهره هاي ديگر بودند كه مانعي در راه بسياري از فعاليت هاي مجلس بودند. به گزارش صداي آمريكا، شيرين عبادي هم در سخنان خود گفت: بايد سياست حكومت را به چالش كشيد. تابوها را بشكنيد، سؤال مطرح كنيد و از جمله اين كه سؤال از نيروگاه بوشهر بپرسيد كه قرار است برق توليد كند. اين نيروگاه زيان آور است. چرا نيروگاه بادي و خورشيدي نه؟

 

 

سایت مهاجرانی:خوب خودمان را سرکار گذاشته‌ایم

ارگان اتاق فکر جریان ضدانقلاب در لندن ضمن تخطئه القائات رسانه‌ای محافل ضدانقلاب، تصریح کرد ادعای اختلاف میان رهبر انقلاب و رئیس جمهور در ایران توهمی بیش نیست. ارگان حلقه ماسونی لندن ضمن تخطئه القائات رسانه ای محافل ضدانقلاب تصریح کرد ادعای اختلاف میان رهبری و رئیس جمهور در ایران توهمی بیش نیست.

«جرس» که خود رسوایی های فراوانی در انتشار شایعات و جعلیات دارد، این بار با هشدار به اینکه ادعای اختلاف رهبری و احمدی نژاد می تواند باعث خودفریبی جریان های مخالف جمهوری اسلامی شود، می نویسد: از همان آغازین روزهای پس از سوم تیر 84، شایعاتی درباره اختلاف احمدی نژاد با رهبر جمهوری اسلامی به میان آمد، شایعاتی که گاه با رفتار احمدی نژاد قوت می یافت و با گفتار رهبر ضعیف می شد.

ارگان زوج سیاسی عطاءالله مهاجرانی و محسن کدیور ضمن فرافکنی درباره کانون انتشار این شایعه ادعا می کند که این شایعه از سوی سیستم اطلاعاتی و امنیتی ایران و صدا و سیما ترویج شده(!) و سپس می نویسد: از سال گذشته و پس از جریان معاون اولی رحیم مشایی، وهم و خیال اختلاف رهبری و احمدی نژاد گسترش یافت ولی مشکل اینجاست که برخی سیاسیون مخالف، روی آن شایعه حساب باز کردند و دست روی دست گذاشتند که آری! همین روزهاست که رهبری توسط مجلس، احمدی نژاد را عزل کند.

جرس آنگاه به اوهامی تازه متوسل شده و ادعا می کند «احمدی نژاد محصول اتاق فکر بیت است که در پروژه ای چند لایه از آن پایین ها بالا آمد»! جرس در عین حال می پرسد انصافاً کدام رئیس دولتی برای رهبری از احمدی نژاد بهتر است نه (...) و نه (...) و امثال آنها مطابق نظر رهبری نیستند. به جز داستان مشایی در این سالها کجا دیده اید دولت غیر از نظر رهبری عمل کند؟احمدی نژاد همان کسی است که رهبری آرزو می کرد. احمدی نژاد همان گونه که در ماه های ابتدایی ریاستش بر دولت گفت، نقش خاکریز نظام را ایفا می کند. گفتنی است سایت جرس در جعل و انتشار اینگونه شایعات نقش فراوانی داشته است.

 



:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 13 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

 

مراسم یوم الله 13 آبان/گزارش تصویری

مراسم یوم الله 13 آبان صبح امروز پنج شنبه با حضور دانش آموزان و دانشجویان در مقابل لانه جاسوسی آمریکا در تهران برگزار شد.

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 13 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

 

لنگه کفشهادر انتظار کروبی 

به گزارش منابع موثق  مهدی کروبی کاندیدای شکست خورده در انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم سعی بر  حضور در راهپیمائی سیزده آبان را دارد و طبق اخبار رسیده تلاش دارد تا در میدان هفت تیر حضور پیدا کند. 

* کروبی که قبلا با حضور خود در نمایشگاه مطبوعات با خیل مردمی روبه رو شد ه بود که از او با شعارهای مرگ بر منافق و مرگ بر ضد ولایت فقیه استقبال می‌کردند.

* حجم شعار‌ها بر علیه کاندیدای شکست خورده  به حدی بود که وی مجبور شد از همان ابتدای نمایشگاه راه خود را کج کرده و به دنبال درب خروج باشدو با بدرقه لنگه کفشها و با شعارهای «مرگ بر دروغگو» و «مرگ بر منافق» حاضرین در نمایشگاه روبه رو شد.

بنابر این برای تکرار حرکت تاریخی در نمایشگاه مطبوعات امت فتنه ستیز حزب الله گوش به زنگ و آماده برای مقابله با مهره سوخته استعمار انگلیس و امریکا خواهد بود تا به نیابت تمام استکبار هرچه فریاد دارند بر سر بی خردی ها و بی بصیرتی این آلت دست بیچاره بزنند.

 



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 13 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

به رئیس MI6 هم رحم نکرد!

درحالی که رسانه‌های خبری مختلف دنیا در روزهای اخیر، اظهارات بی‌سابقه "جان ساورز" رئیس سرویس امنیت خارجی انگلیس (ام آی 6) را به صورت گسترده پوشش داده‌اند تلویزیون فارسی بی‌بی‌سی در هیچ یک از رسانه‌های تصویری، شنیداری و مبتنی بر مطلب خود اشاره‌ای به این مساله نکرده است.

رسانه وابسته به دولت بریتانیا از پوشش اخبار مرتبط با رئیس عالی‌ترین سازمان اطلاعاتی این کشور خودداری می‌کند. درحالی که رسانه‌های خبری مختلف دنیا در روزهای اخیر، اظهارات بی‌سابقه "جان ساورز" رئیس سرویس امنیت خارجی انگلیس (ام آی 6) را به صورت گسترده پوشش داده‌اند تلویزیون فارسی بی‌بی‌سی در هیچ یک از رسانه‌های تصویری، شنیداری و مبتنی بر مطلب خود اشاره‌ای به این مساله نکرده است.

این موضوع از آنجایی مورد توجه فعالان رسانه قرار گرفته که رئیس سرویس امنیت خارجی انگلیس موسوم به "MI6" ضمن اعتراف به عملیات جاسوسی متعدد علیه ایران، در توجیه فعالیت‌های جاسوسی سازمان متبوع خود مدعی شده است که دیپلماسی برای متوقف کردن برنامه هسته‌ای ایران کافی نیست و باید به فعالیت‌های جاسوسی و اطلاعاتی برای مقابله با ایران ادامه داد.

ساورز همچنین با پرده‌برداری از اقدامات گسترده اطلاعاتی و جاسوسی علیه جمهوری اسلامی ایران، گفته است که "توقف تکثیر تسلیحات هسته‌ای تنها از طریق دیپلماسی متعارف امکانپذیر نیست. ما به عملیات‌ اطلاعاتی نیاز داریم تا ساخت تسلیحات را برای کشورهایی چون ایران دشوار کنیم."

با این حال، حذف و سانسور این خبر بسیار مهم که در طول صد سال اخیر بی‌سابقه بوده است، برخی کارشناسان رسانه را مجددا به این نتیجه رسانده است که تلویزیون دولتی انگلیس به ویژه در بخش فارسی زبان خود، به شدت از ابتدایی‌ترین ویژگی‌های یک رسانه معتبر و بین‌المللی فاصله گرفته است؛ موضوعی که سبب ریزش شدید مخاطب بی‌بی‌سی شده است.

البته این ریزش شدید مخاطب به اذعان سایت رسمی BBC صورت گرفته است.

این سایت چندی پیش در بخش معرفی خود نوشت: "در حال حاضر بخش عربی بی‌بی‌سی به عنوان بزرگ‌ترین بخش سرویس جهانی به حدود ۲۲ میلیون نفر دسترسی دارد و برآورد می شود که بینندگان تلویزیون بخش فارسی بی‌بی‌سی در سه کشور ایران، افغانستان و تاجیکستان حدود سه میلیون نفر هستند. این دو بخش، همچنین برنامه‌های خود را به صورت آنلاین و رادیویی نیز پخش می‌کنند."

 



:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

انتقاد شریعتمداری از سوال 7 نماینده اقلیت

در خبرها آمده است كه 7 تن از نمايندگان فراكسيون اقليت مجلس شوراي اسلامي با طرح سؤالي از وزير امور خارجه كشورمان از وي درباره كمك هاي نقدي جمهوري اسلامي ايران به حامد كرزاي رئيس جمهور افغانستان توضيح خواسته اند. اين سؤال با استناد به گزارش اخير روزنامه آمريكايي نيويورك تايمز مطرح شده است و در نگاه اول مي تواند برخاسته از رسالت نمايندگي مردم و ضرورت نظارت بر عملكرد دولت در سياست خارجي تلقي شود ولي اين سكه روي ديگري نيز دارد كه يادداشت پيش روي به آن پرداخته است، با اين احتمال كه نمايندگان طرح كننده سؤال از آن غفلت ورزيده اند و انگيزه ديگري - انشاءالله- در ميان نبوده است.
اوايل هفته گذشته، روزنامه آمريكايي «نيويورك تايمز» در حالي كه ادعا مي كرد به يك «خبر سري» و طبقه بندي شده دست يافته است از كمك نقدي جمهوري اسلامي ايران به «عمر داودزاي» رئيس دفتر حامد كرزاي خبر داد و از آن با عنوان «رشوه» اي ياد كرد كه پنهان از نگاه رئيس جمهور افغانستان به رئيس دفتر وي پرداخت شده است. گزارش نيويورك تايمز بلافاصله پس از انتشار با استقبال گسترده رسانه هاي آمريكايي و اروپايي روبرو شد و جنجال تبليغاتي تازه اي عليه جمهوري اسلامي ايران شكل گرفت. چند ساعت بعد از انتشار اين خبر، حامد كرزاي رئيس جمهور افغانستان در مصاحبه اي ضمن تشكر از جمهوري اسلامي ايران، اعلام كرد كه كمك هاي نقدي مورد اشاره نيويورك تايمز، بخشي از توافقنامه جامعه جهاني در اجلاس «بن» بوده است و «داودزاي» به نمايندگي از وي آن را دريافت كرده است. كرزاي در اين مصاحبه مطبوعاتي كه خشم آمريكايي ها و عكس العمل شتابزده نيويورك تايمز را در پي داشت، گفت؛ «من سال گذشته كه به هرات رفته بودم در سخنراني خود از كمك نقدي ايران به دولت و دفتر رياست جمهوري افغانستان خبر داده و موارد هزينه اين كمك ها را نيز اعلام كرده بودم و تعجب مي كنم كه نيويورك تايمز از كدام دريافت پنهاني يا خبر ناگفته اي گزارش داده است.»
«نيويورك تايمز» يكي از سه روزنامه اثرگذار و جريان ساز در آمريكا است و از آن با عنوان روزنامه نزديك به كاخ سفيد و بازتاب دهنده مواضع دولت آمريكا ياد مي شود. اين روزنامه به خانواده يهودي و معروف «سولز برگر» -SULZBERGER- تعلق دارد.
با اين وصف مي توان - و بايد- گزارش نيويورك تايمز را برگرفته از نظر و تصميم دولت آمريكا تلقي كرد. اما، اين گزارش برخلاف ادعاي نيويورك تايمز، حاوي خبر تازه اي نيست و رخداد پنهان و اعلام نشده اي را فاش نكرده است، پس ماجرا چيست و چرا آمريكايي ها شرايط كنوني را براي اين نوع از جنجال آفريني عليه جمهوري اسلامي ايران مناسب تشخيص داده اند؟
پاسخ اين سؤال را مي توان با مروري گذرا به ناكامي هاي زنجيره اي اشغالگران در افغانستان كه همزمان با تحكيم و تقويت جايگاه جمهوري اسلامي ايران در آن كشور صورت پذيرفته است، جستجو كرد. كشورهاي شركت كننده در اشغال افغانستان، مخصوصا دوقلوي آمريكا و انگليس، علي رغم هزينه هاي سنگين مالي و نظامي نه فقط به اهداف از قبل تعريف شده خود در افغانستان نرسيده اند، بلكه به اعتراف مقامات آمريكايي و اروپايي از «باد»ي كه با حمله نظامي به افغانستان و اشغال اين كشور كاشته بودند، «طوفان» درو كردند، تا آنجا كه 3 ماه قبل ژنرال «مك كريستال» فرمانده نيروهاي آمريكايي مستقر در افغانستان، در اقدامي كم سابقه و غيرمنتظره، حمله نظامي و اشغال افغانستان را پروژه اي پرهزينه، بي حاصل و محكوم به شكست معرفي كرد. مك كريستال ادامه اشغال نظامي افغانستان را اشتباه بزرگ ديگري دانست كه به گفته وي نبايد به خطاي بزرگ حمله نظامي به اين كشور افزوده شود. پاسخ دولت آمريكا به نظر كارشناسي فرمانده نظامي نيروهاي خود در افغانستان، بازنشستگي زودتر از موعد و بدون اطلاع وي بود. در انتخابات اخير افغانستان برخلاف انتظار آمريكا و متحدانش، نامزدهاي مخالف اشغال و اسلامگراياني كه خواستار خروج بي قيد و شرط اشغالگران از كشورشان هستند، با استقبال چشمگير مردم روبرو شدند و بيشترين كرسي هاي مجلس اين كشور- و در نتيجه برخورداري از اعضاي بيشتر در لويي جرگه- را به خود اختصاص دادند.
آمار تلفات نظاميان ناتو در افغانستان همه روزه با افزايش- به قول واشنگتن پست- نگران كننده اي روبروست. قتل عام مردم عادي به بهانه جستجوي اعضاي القاعده و طالبان، نفرت شديد افغاني ها از آمريكا و متحدانش را در پي داشته است. دولت انگليس تحت فشار افكار عمومي اعلام كرده است كه به زودي نظاميان خود را از افغانستان خارج مي كند و هفته گذشته دولت فرانسه نيز اعلام كرد نيروهاي نظامي فرانسوي را كه در پوشش ناتو به افغانستان اعزام كرده است، فرا مي خواند. هرج و مرج و ترور و آشوب مردم اين كشور تحت اشغال را به تنگ آورده است و... تحليلگر روزنامه آمريكايي يو.اس.اي.تودي با تاسف اعتراف مي كند اشغال افغانستان و عراق به جاي آن كه جمهوري اسلامي ايران را از دو سوي شرق و غرب به محاصره آمريكا درآورد، دامنه نفوذ ايران را در شرق و غرب اين كشور به وسعت دو كشور افغانستان و عراق گسترش داده است.
با اين نگاه به افغانستان امروز و موقعيت متزلزل اشغالگراني كه از پروژه حمله نظامي و اشغال نتيجه معكوس گرفته اند، به آساني مي توان انگيزه «نيويورك تايمز» از انتشار گزارش مخدوش مورد اشاره و جنجال سياسي و رسانه اي آمريكا و متحدانش عليه جمهوري اسلامي ايران را درك كرد ولي آنچه با معيارهاي مبتني بر «منافع ملي» قابل فهم نيست سؤال 7 نماينده فراكسيون اقليت مجلس شوراي اسلامي از وزير امور خارجه كشورمان است كه با طرح سؤال درباره چگونگي و چرايي كمك مالي جمهوري اسلامي ايران به دولت افغانستان - آن هم با استناد به گزارش نيويورك تايمز- خواسته يا ناخواسته به استقبال ترفند اشغالگران عليه ميهن اسلامي خود رفته اند. چرا كه؛
1- سرنوشت افغانستان و ماهيت دولتي كه زمام امور اين كشور را به دست مي گيرد، با امنيت ملي ما رابطه اي مستقيم دارد. اگر نيروهاي اشغالگر كه دشمنان تابلودار جمهوري اسلامي ايران هستند در پروژه اشغال به پيروزي مي رسيدند- كه نتيجه معكوس گرفته و حاكميت آنان بر افغانستان امكان پذير نيست- امتيازي به نفع خود و عليه ايران اسلامي به دست آورده بودند و از آنجا كه درگيري جمهوري اسلامي ايران با نظام سلطه يك درگيري ماهوي است و دشمنان از هيچ اهرمي براي مقابله و كينه توزي عليه ايران اسلامي دريغ نكرده و نخواهند كرد، حاكميت دولت هاي دست نشانده آمريكا در همسايگي ما براي امنيت ملي كشورمان بي هزينه نبود. بنابراين كمك مالي جمهوري اسلامي ايران به افغانستان، مخصوصا با توجه به كانون دريافت كننده و محل هزينه آن كه با هوشمندي از سوي مسئولان كشورمان انتخاب شده بود، كمترين هزينه اي است كه براي حفظ امنيت جمهوري اسلامي ايران و در راستاي استراتژي منطقه اي و بلند مدت كشورمان پرداخت شده است.
2- توده هاي مردم كشورمان اگرچه بارها بصيرت مثال زدني خود در بزنگاه هاي پيچيده و غبار گرفته را به اثبات رسانده اند ولي چنانچه از نكته مورد اشاره و شرايط كنوني كشور افغانستان اطلاع چنداني نداشته باشند به هيچ وجه قابل ملامت نيستند چرا كه كنكاش در اين زمينه وظيفه همگان نيست اما از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي كه به عنوان برگزيدگان و «عصاره ملت» بر كرسي هاي تصميم ساز و سياست پرداز كشور تكيه زده اند، انتظار ديگري مي رود و غفلت آنان از اين نكته بديهي كه نه پيچيده است و نه پر رمز و راز، پذيرفتني نيست. آنها به خوبي مي دانند- و بايد بدانند- كه افغانستان تحت اشغال يكي از ميدان هاي پرچالش ميان اسلام انقلابي با پرچمداري ايران اسلامي و نظام سلطه بين الملل به سركردگي آمريكاست. مردم شريف ايران اگرچه نسبت به آنچه از سوي جمهوري اسلامي ايران در اين آوردگاه مي گذرد، نامحرم نيستند ولي اعلام عمومي همه تصميم ها و سياست هاي مربوطه به گوش و چشم نا محرم دشمنان نيز مي رسد. بنابراين، چنانچه 7 نماينده محترم فراكسيون اقليت مجلس آنگونه كه ادعا مي كنند دغدغه نظارت بر سياست خارجي كشورمان را دارند، چرا با وجود امكان پرسش غيرعلني از وزير امور خارجه- كه براي آنان فراهم است- به خود اجازه طرح علني اين سؤال را مي دهند؟!
اگرچه، اكنون با توجه به گزارش مخدوش و جعلي نيويورك تايمز، شايد توضيح درباره كمك هاي مالي ايران به افغانستان و چگونگي هزينه آن بار اطلاعاتي و امنيتي چنداني نداشته باشد.
3- حالا به چند خبر زير هم توجه كنيد؛
- وزير دارايي افغانستان با ابراز تعجب از جنجال رسانه اي نيويورك تايمز، اعلام كرد كه دولت هاي خارجي تنها 20 درصد از تعهدات مالي پذيرفته شده خود در اجلاس «بن» را به وزارت ماليه- دارايي- پرداخت مي كنند و 80 درصد آن را به افراد و شركت هاي هم سو با سياست هاي خود، از جمله، به برخي از گروه ها، تعدادي از وزرا، رؤساي قبايل، اعضاي پارلمان و مخصوصاً شركت هاي خصوصي امنيتي پرداخت مي كنند و آن را به حساب دولت افغانستان مي نويسند. در اين حال جريان سازي نيويورك تايمز درباره كمك نقدي تهران به «داود زاي» كه كمك به دولت قانوني افغانستان است، عجيب به نظر مي رسد.
- روزنامه انگليسي گاردين از كمك نقدي 146 ميليون دلاري آمريكابه شركت امنيتي بلك واتر -BLACK WATER- خبر داد و از آن فقط به عنوان يك قلم از كمك هاي مالي فراوان آمريكايي ها به اين شركت ياد كرد. گاردين در همين گزارش خود توضيح مي دهد كه شركت بلك واتر به آدم كشي در عراق متهم است و هم اكنون در افغانستان نيز به كشتن مردم عادي مشغول مي باشد.
- مسئول بنياد كوثر در كابل اعلام كرد ،كشورهاي غربي چند «ان.جي .او» و مؤسسه فرهنگي در افغانستان تأسيس كرده اند و بيشترين كمك هاي مالي تعهد كرده خود در اجلاس «بن» را مستقيماً به اين «NGO» ها پرداخت مي كنند. وظيفه اصلي اين مؤسسات، تبليغ مسيحيت با بهره گيري از فقر مردم و اسلام زدايي از فرهنگ افغانستان است.
- نيويورك تايمز بعد از پاسخ كرزاي به جريان سازي اين روزنامه در واكنشي شتابزده، از انگيزه اصلي خود پرده برداشت و نوشت؛ كنفرانس مطبوعاتي حامد كرزاي مثل هميشه خصومت آميز بود. وي آمريكا را به قتل افغان ها از طريق پرداخت پول به شركت هاي امنيتي خصوصي و طرف قرارداد متهم كرد. به درخواست مؤسسات آمريكايي و اروپايي براي به تعويق انداختن زمان خروج اين شركت ها از افغانستان اعتنايي نكرد و در همان حال گفت كمك هاي مالي ايران براي حفظ امنيت افغان ها و ثبات و آرامش در اين كشور هزينه مي شود.
4- اكنون بايد از 7 نماينده مدعي اصلاحات پرسيد؛ كمك مالي جمهوري اسلامي ايران كه براساس توافقنامه اجلاس «بن» و مشخصاً به دولت قانوني افغانستان با تعيين محل هزينه آن پرداخت شده و كمترين هزينه ضروري براي حفظ امنيت ملي كشورمان محسوب مي شود، سؤال برانگيز است يا مبالغ نجومي و پنهاني كه آمريكا و متحدانش براي اسلام زدايي، حاكميت دشمنان ايران اسلامي و تهديد امنيت ملي جمهوري اسلامي ايران هزينه كرده و مي كنند؟!
حسين شريعتمداري

 



:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

 

موضع سیدحسن نصرالله درباره نامه خاتمی

اخیرا یکی از نزدیکان سید حسن نصرالله به وی گفته است که آیا تصمیم دارید به نامه محمد رضا خاتمی پاسخ دهید که وی نیز در پاسخ گفته است اصلا چنین نامه ای به دست من نرسیده است. نامه محمد رضا خاتمی اصلا برای سید حسن نصرالله ارسال نشده است و وی تصمیم داشته است با کار تبلیغاتی و رسانه ای سفر احمدی نژاد را تحت الشعاع قرار دهد.

وی همچنین افزود:سید حسن نصرالله با بی اعتنائی نسبت به این نامه گفته است که ما هم این نامه را در رسانه ها دیده ایم و اصلا نامه ای برای من ارسال نشده است. به گفته این منبع آگاه سید حسن نصرالله همچنان به سفر احمدی نژاد به لبنان اشاره کرده و گفته است که استقبال از رئیس جمهور ایران قابل توجه و بی سابقه بوده است. گفتنی است پس از سفر احمدی نژاد به لبنان،محمد رضا خاتمی در نامه ای که ظاهرا خطاب به سید حسن نصرالله بوده است، از وی خواسته است که در خصوص وضعیت زندانیان جریان فتنه در ایران پادرمیانی کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

دستگيري سرشاخه اوريف‌ليم در اصفهان

رئيس پليس امنيت عمومي استان اصفهان از دستگيري سرشاخه شركت هرمي اوريم‌ليف در اصفهان خبر داد. به گزارش رجانيوز به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني پليس، ميرعباس صوفي‌وند گفت: يكي از سرشاخه‌هاي شركت هرمي اوريف‌ليم كه اقدام به عضوگيري در اصفهان مي‌كرد توسط ماموران پليس امنيت عمومي اين استان دستگير شد. وي اظهار داشت: در پي كسب خبري مبني بر اينكه متصدي يك واحد صنفي خدمات رايانه‌اي اقدام به تبليغات و عضوگيري براي شركت هرمي اوريف‌ليم پرشيا مي‌كند، موضوع در دستور كار ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومي اين يگان قرار گرفت.

رئيس پليس امنيت عمومي استان اصفهان افزود: پس از انجام تحقيقات لازم و كسب اطمينان از درستي موضوع ماموران با هماهنگي مقام قضايي از واحد صنفي مذكور بازديد كردند. وي تصريح كرد: در اين بازرسي دو بسته حاوي تبليغات شركت، دفترچه سفارش مشتري، خبرنامه شركت اوريف‌ليم، راهنمايي مشاور فروش، آيين‌نامه، دوره آموزشي، هدف و نحوه برنامه‌ريزي، نحوه اسپانسر شدن و دايركتورهاي الماس، قرارداد نمايندگي فروش و همچنين 117 حلقه سي‌دي و دي‌وي‌دي، به همراه يك دستگاه كيس رايانه حاوي موارد غيرمجاز كشف و ضبط شد.

صوفي‌وند اضافه كرد: در اين ارتباط واحد صنفي مذكور پلمب و متصدي آن به نام پژمان ـ ش دستگير شد. وي خاطرنشان كرد: متهم دستگير شده به همراه پرونده به منظور سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد. رئيس پليس امنيت عمومي استان اصفهان در پايان با اشاره به فعاليت هرمي شركت اوريف‌ليم در ايران، هر‌گونه عضويت و فعاليت در شركت‌هاي هرمي را غير قانوني عنوان كرد و اظهار داشت: باتوجه به اينكه فعاليت اين شركت‌ها موجب اختلال در سيستم اقتصادي كشور و همچنين سبب از بين رفتن اموال و دارايي مردم مي‌شود، در اين خصوص پليس امنيت عمومي بر اساس قانون به شدت با اين شركت‌ها و اعضاي آنها مقابله مي‌كند.

 



:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

توهم "شیخ تغییر" در خیابان گردی های تهران

وی به همراه یکی از نمایندگان مجلس و اعضای مجمع روحانیون مبارز بعد از ظهرها را مشغول گشت و گذار در خیابان ها با اتومبیل می باشد! مهدی کروبی«شیخ تغییر» مدتی است که به خیابان گردی روی آورده است.

اخبار رسیده حکایت از آن دارد مدتی است که وی به همراه یکی از نمایندگان مجلس واعضای مجمع روحانیون مبارز بعد از ظهرها را مشغول گشت و گذار در خیابان ها با اتومبیل می باشد. وی روزگذشته پس ازمشاهده تعدادی از پرسنل نیروی انتظامی که در راستای اجرای طرح «امنیت محله محور» مشغول فعاللیت بوده اند،بازهم توهم گریبانگیرش شده و دراظهاراتی گفته است،این ها از الان آماده اجرای طرح هدفمند شدن یارانه ها و به میدان آمدن سبزها شده اند!

 



:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

هشداری که خاتمی و احمدی نژاد گرفتند

به وزير ارشاد اعلام كردم فكر نكنيد با پايان تابستان فراكسيون روحانيون از مسئله حجاب كوتاه مي‌آيد و اين فراكسيون در زمستان نيز به مسئله حجاب رسيدگي خواهد كرد و تا زمانيكه حجاب در ايران اسلامي نشود كوتاه نمي‌آيد. رئيس فراكسيون روحانيون مجلس معتقد است كه وضعيت فعلي حجاب به مراتب بدتر از وضعيت حجاب در دولت اصلاحات بوده است.

محمد تقي رهبر نماينده اصفهان در حاشيه جلسه علني امروز مجلس در جمع خبرنگاران پارلماني به جلسه هفته گذشته فراكسيون روحانيون مجلس با وزير ارشاد اشاره كرد و گفت: در اين جلسه مسائل مربوط به حجاب و انتقاد به حجاب در تئاتر و سينما مطرح شد و همة اعضا معتقد بودند كه وضعيت با ارزش‌هاي انقلاب مطابقت ندارد.

وي ادامه داد: به وزير ارشاد اعلام كردم فكر نكنيد با پايان تابستان فراكسيون روحانيون از مسئله حجاب كوتاه مي‌آيد و اين فراكسيون در زمستان نيز به مسئله حجاب رسيدگي خواهد كرد و تا زمانيكه حجاب در ايران اسلامي نشود كوتاه نمي‌آيد. اين نماينده مجلس در ادامه خاطر‌نشان كرد:

در دوران اصلاحات نسبت به وضعيت بي‌حجابي به سيد محمد خاتمي رئيس جمهور وقت هشدار دادم، اما در حال‌حاضر متاسفانه بايد بگويم كه وضعيت حجاب در دولت اصولگرا به مراتب بدتر از دولت اصلاحات است. رئيس فراكسيون روحانيون مجلس از استمرار جلسات اين فراكسيون با وزارت ارشاد و رئيس سازمان صدا و‌سيما نيز خبر داد.

 



:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

13 آبان سر‌آغاز شکست هیمنه پوشالی استکبار جهانی بود

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور بیانیه‌ای، فرارسیدن 13 آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی را گرامی داشت. به نقل از ‌روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این بیانیه آمده است: سیزدهم آبان ‌ماه در دفتر تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی، برگی زرین و روزی حساس است، چرا که سه مقطع بزرگ و سه رویداد سرنوشت‌ساز تاریخ معاصر در این روز رقم خورده است؛ رویدادهایی که هر کدام از آنها مصادیقی آشکار از پایداری و فداکاری ملت مجاهد و ‌رهبری آگاه و شجاع‌ ایران در مبارزه علیه قدرت‌های شیطانی است، رویدادهایی که هر یک به تنهایی می‌تواند مبنای تداوم حرکت انقلابی و ظلم‌ستیزی و حقیقت‌طلبی انسان‌های مؤمن و متعهد این سرزمین در بستر تاریخ قرار گیرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در سال 1343 به دنبال اعتراض کوبنده ایشان نسبت به تصویب لایحه ننگین کاپیتولاسیون، کشتار وحشیانه دانش‌آموزان انقلابی و حق‌طلب در سال 1357 و نهایتاً تسخیر لانه جاسوسی و مرکز فرماندهی براندازی نظام نوپای جمهوری اسلامی در سال 1358، رویدادهایی هستند که نه تنها تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی، بلکه تحولات جهانی را هم تحت تأثیر قرار داد و جوهره همه آنها عبارت بود از شکست هیمنه و هیبت پوشالی آمریکای جنایتکار و سرآغاز نمایش مظالم این قدرت شیطانی در سراسر عالم و به همین دلیل هم این روز بزرگ ‌به نام "روز مبارزه با استکبار جهانی " نام گرفت و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مد ظله العالی) نیز در این زمینه فرمودند: "سیزده آبان، روز استواری ملت ایران در مقابل ترفندهای استکبار است."

 



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

"صدای آمریکا" تریبون جمهوری اسلامی برای حمله به مخالفان است!

اظهارات یکی از اعضای اتاق فکر لندن که از طریق شبکه تلویزیون VOA منعکس شده، با واکنش منفی و البته جالب مخالفان جمهوری اسلامی ایران روبرو شده است. به گزارش جنبش سرخ حسینی - به نقل از شبکه ایران، سایت کاریکاتوریست سابق نشریات اصلاح‌طلب در مطلبی جالب، ارگان رسمی وزارت امور خارجه ایالات متحده را به همراهی با جمهوری اسلامی ایران برای تخریب سران جریان ضدانقلاب متهم کرده است.

سایت "خودنویس" با اشاره به حضور اکبر گنجی "از تئوریسین‌های جریان اصلاحات که سابقه هتاکی به مقدسات دینی و اسلامی را هم در کارنامه خود دارد" در برنامه‌های تلویزیونی شبکه صدای آمریکا و اعتراف او به عدم وقوع تقلب در انتخابات سال گذشته ریاست جمهوری، این مساله را "حمله به سران مخالف نظام ایران" نامیده است.

این سایت همچنین گنجی را که از سوی وزیر ارشاد دولت اصلاحات لقب "ابوذز میرحسین موسوی" دریافت کرده بود، خارج از جریان مخالف ایران دانسته و در این زمینه نوشته است: اکبر گنجی که ۱۰ ماه پیش عضو «اتاق فکر جنبش سبز» بود و بعدها به دایره مغضوبین وارد شد، این روزها از رسانه‌های مختلف مشغول حمله به گروهی از سران جنبش سبز است. 

"ابوذر موسوی" چطور مورد غضب واقع شد؟

ماجرا از آنجا آغاز شد که گنجی در یک همایش، بخشی از سخنرانی خود را به بررسی امکان وقوع تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ایران اختصاص داد. وی در این سخنرانی که در کشور آلمان برگزار شد، صریحا اعلام کرد که اصولا امکان وقوع تقلب در انتخابات وجود نداشته است و هیچ تقلبی هم روی نداده و احمدی‌نژاد رئیس جمهور قانونی ایران است.

شاید خود گنجی هم تصور نمی‌کرد این سخنان، خارج‌نشینان مخالف جمهوری اسلامی را تاحدی عصبانی کند که حتی حکم به اخراج وی از جمع اپوزیسیون بدهند. البته در پی اعتراض محافل ضدانقلاب به اکبر گنجی، وی تحلیل مجددی در رد ادعای پیروزی میرحسین موسوی در انتخابات سال 88 منتشر و به برخی فعالان تندروی جبهه اصلاحات استناد کرد.

اکبر گنجی، هفته گذشته ضمن تأیید بر اینکه، جریان فتنه قابل تعریف نیست، تصریح کرده بود طبق نظرسنجی های اصلاح طلبان هم آرای احمدی نژاد در سراسر کشور بیش از موسوی بوده است.

گنجی که سال گذشته از سوی مهاجرانی به عنوان یکی از 5 عضو اتاق فکر فتنه در خارج کشور معرفی شده بود، در پاسخ به اعتراض های مطرح شده نوشت: "هویت مخالفت با جمهوری اسلامی را نمی‌توان با مدعای پیروزی موسوی در انتخابات برساخت. این مدعا بلا دلیل است. پیامد منفی چنان تلقی این است که هر کس این باور را ندارد، «ناسبز» است بلکه حتی فتنه گرانی وجود دارند که به صراحت تقلب در انتخابات را انکار می کنند از جمله تاج زاده و رمضان زاده و بهزاد نبوی و خاتمی و مجمع محققین و مدرسین، و نمایندگان موسوی و کروبی در دیدار با رهبری."

 



:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

خبر خاتمی از فتنه‌هایی که در راه است

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: اشکال مختلف فتنه در راه است و فتنه‏ای که پشت سر گذاشته شد باید آیینه عبرت برای رویارویی با فتنه‏های دیگر باشد. آیت الله سید احمد خاتمی شب گذشته در مرحله دوم اولین دوره فرهنگی ـ آموزشی ائمه جماعات مساجد کشور که در مجتمع فرهنگی یاوران مهدی (عج) قم برگزار شد، اظهار داشت: انتظار است ائمه جماعات در قضایای سیاسی بی توجه نبوده و حضور ولایی در صحنه داشته باشند. وی افزود: شان مسجد، امام جماعت، محراب و منبر بالاتر از آن است که در محدوده بسته جناحی و حزبی قرار گیرد.
 
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ائمه جماعات علمداران بصیرت در جامعه به شمار می‏روند، گفت: مساجد نهادهای مختلفی از جمله بسیج، کانون‏های فرهنگی هنری و هیئت امنا دارد و ساماندهی این مجموعه بر عهده امام جماعت است. خاتمی بیان داشت: امام جماعت باید به عنوان یک مدیر از ظرفیت‏های موجود مساجد در راستای نشر و گسترش دین استفاده کنند. وی ادامه داد: امام جماعت مساجد برای مدیریت این مکان مقدس نباید تنها به اقامه نماز بسنده کنند.
 
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری به نقش بصیرت افزایی ائمه جماعات در جامعه اشاره کرد و گفت: ائمه جماعات زمانی که حق و باطل با هم در آمیخته‏اند، باید علمداران بصیرت در جامعه باشند. خاتمی تاکید کرد: به تعبیر امام علی (ع) علمداران دین چه در فضای حاکمیت باطل و چه در فضای فتنه دارای وظایفی هستند و کسانی از عهده این مسئولیت بر می‏آیند، که دارای بصیرت، صبوری و قدرت شناخت مواضع حق را داشته باشند. وی خدا شناسی، نبوت، امامت، نعمت و وظیفه شناسی را از مصادیق بصیرت برشمرد و بیان داشت: بصیرت در بعد دشمن شناسی بسیار مهم است.
 
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: اشکال مختلف فتنه در راه است و فتنه‏ای که پشت سر گذاشته شد باید آیینه عبرت برای رویارویی با فتنه‏های دیگر باشد. خاتمی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در سفر پر برکت اخیر خویش به شهر مقدس قم رهنمودهای بسیار مهمی ایراد فرمودند، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در قم فرمودند که دشمن در پی اسلام منهای روحانیت و روحانیت منهای سیاست است و البته باید توجه داشت که این موضوع سابقه صد ساله دارد، زمانی میرزای شیرازی آن فتوای معروف را در تحریم استفاده از تنباکو اعلام کرد، دشمن تاثیر گذاری روحانیت را مشاهده و از همان زمان به دنبال تحقق تز اسلام بدون روحانیت بود.
 
وی افزود: تئوری اسلام منهای روحانیت در دوران قبل از انقلاب اوج گرفت که با پیروزی انقلاب اسلامی با شکست مواجه شد و در این سال‏ها نیز برخی در صدد کاهش تاثیر گذاری روحانیت هستند. امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه امروز دشمن به مقابله با تمام دین برخاسته و در صدد فرو ریختن کاخ اعتقادات سالم مردم و جوانان است، تصریح کرد: دشمنان وقتی گرایش مردم را به حوزه مباحث عرفانی دیدند، عرفان‏های بدلی را به صحنه آورده و با ایجاد فرقه‏های انحرافی نظیر بهائیت و وهابیت در پی انحراف عقاید مردم برآمدند.
 
خاتمی گفت: فتنه سال 78 زمینه ساز فتنه سال 88 بود.
 
وی اضافه کرد: آنچه در هشت ماهه پس از انتخابات به وقوع پیوست توطئه براندازای بود که به لطف الهی و با درایت مقام معظم رهبری و همراهی مردم خنثی شد. عضو جامعه مدرسین تصریح کرد: فرماندهان هشت سال جنگ تحمیلی به صراحت بیان می کردند که حوادث هشت ماهه انتخابات به مراتب از سال های جنگ سخت تر بود که به لطف خدا آخرین میخ بر تابوت جریان فتنه در حماسه 9 دی زده شد و آن روز، روز مرگ فتنه و آغاز توطئه‏های جدید استکبار به شمار می آید.
 
خاتمی عنوان کرد: دشمنان بعد از حماسه 9 دی شروع به تحریم‏های همه جانبه کردند. عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه ادامه داد: باید در هر زمان دید که دشمن چه شعار و چه هدفی را دنبال می کند که رهبر معظم انقلاب در سفر ده روزه خود به استان قم پرده از چند توطئه دشمن برداشتند. وی خاطرنشان کرد: تداوم نهضت عاشورا، نظام اسلامی است که پرچم اسلام ناب محمدی را در جهان برافراشته است.
 
امام جمعه تهران با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب توطئه دیگری از دشمن که «آخوند حکومتی و حکومت آخوندی» است را آشکار کردند، بیان داشت: روحانیت سخنگوی دین و دین نیز برای همه مردم است، دیدن روحانیت به عنوان یک قشر خطا و اشتباه است. خاتمی با اشاره به اینکه القای شعار «حکومت آخوندی» در راستای تحریک مردم به این موضوع می باشد که آنان در حکومت اسلامی کنار گذاشته شده و روحانیت سر کار قرار گرفته است، یادآور شد: تنها پنج درصد از روحانیت در امور اجرایی کشور مشغول به کار هستند.
 
 


:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

برنامه‌های یوم الله 13 آبان اعلام شد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ویژه برنامه‌های برگزاری مراسم یوم الله " 13 آبان " امسال را اعلام کرد. اصغر آبخضر، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مراسم ویژه 13 آبان در 600 نقطه کشور گفت: این مراسم در تهران همزمان با دیگر نقاط کشور، در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری نشست‌های دانشجویی، بازخوانی اسناد منتشر شده دانشجویان پیرو خط امام و بازدید دانشجویان و دانش آموزان از نمایشگاه ابزار جاسوسی آمریکایی در لانه جاسوسی، از جمله برنامه‌های ستاد برگزاری مراسم 13 آبان است. اصغر آبخضر افزود: این ستاد در قالب 6 کمیته دانشجویی، دانش آموزی، تشکلهای مردمی، ارتباطات، رسانه و استان‌ها برنامه‌های گسترده‌ای را برای این روز تدارک دیده است که تجلیل از شهدای فاتح لانه جاسوسی از دیگر برنامه‌های آن محسوب می‌شود.

حمل لاشه بالگرد سقوط کرده در حادثه طبس در مراسم 13 آبان

وی اضافه کرد‌: اجرای سرود حماسی مرگ بر آمریکا، قرائت بیانیه‌های دانش‌آموزی، دانشجویی و طلاب، اجرای سرود همگانی دانش‌آموزان و سخنرانی رئیس سازمان رسانه ملی بعنوان دانشجوی پیرو خط امام از جمله برنامه‌های امسال 13 آبان، در تهران است.

رئیس ستاد برگزاری مراسم 13 آبان، حمل لاشه بالگرد سقوط کرده در حادثه طبس بوسیله دانشجویان شرکت کننده را برنامه جدید مراسم امسال ذکر کرد و افزود: لاشه این بالگرد که در محل سابق سفارت آمریکا (لانه جاسوسی) نگهداری می‌شود، امسال به‌عنوان نماد پوشالی بودن تهدیدات آمریکا و همچنین تاکید بر ادامه راه شهدای فاتح لانه جاسوسی، حمل می‌شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

سرقت پلاک خودروهای دولتی و نظامی در دستور کار پژاک

به گزارش خبرنگار جنبش سرخ حسینی به تازگي عناصر گروهک تروريستي پژاک با مراجعه به برخی از روستاهاي توابع شهرستان مريوان به اهالي اعلام داشته اند که اقدام به سرقت پلاک خودروهاي ادارات و سازمان هاي دولتي نموده و پلاک هاي مسروقه را در قبال دريافت مبالغي در اختيار آنها قرار دهند.
 
درخواست سرقت پلاك خودروهاي اسقاطي و ادارات دولتي از سوي عناصر گروهک تروريستي پژاک از اهالي در گذشته نیز انجام شده است. این گروهک تروریستی سعی دارد از پلاک های دولتی و نظامی جهت اهداف تروریستی خود استفاده نماید.
 
 


:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

شرح در متن

شنیده شده رقیب آرای باطله به شدت سرما خورده است و حاج آقارا بسته اند به آنتی بیوتیک و تب ولرز و سرفه های جگر خراش و آبریزی از بینی و چشمها امان ایشان را بریده است. گفته می شود ابوفتنه بواسطه شب زنده داری ها!!
 
تن رنجور و نحیفی دارند و باتوجه به بیماریهای کهنه و ناخوشی فصلی اخیر ، حال و هوای دیگری با استفاده از تلخ دود ها بوجود آمده است که زیاده روی در این فقره می تواند مشکلات جدی برای وی بوجود بیاورد ، هرچند اطباء ترک در این سن را توصیه نمی کنند ولی افراط همان اثر را در تسریع خواهد داشت !
 
 


:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

 

برنامه های یوم الله 13 آبان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ، ویژه برنامه های برگزاری مراسم یوم الله " 13 آبان " امسال را اعلام کرد. قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ، امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مراسم ویژه 13 آبان در 600 نقطه کشور گفت : این مراسم در تهران همزمان با دیگر نقاط کشور، در مقابل لانه جاسوسی سابق امریکا برگزار می شود. وی افزود :برگزاری نشست های دانشجویی ، بازخوانی اسناد منتشر شده دانشجویان پیرو خط امام و بازدید دانشجویان و دانش اموزان از نمایشگاه ابزار جاسوسی امریکایی در لانه جاسوسی ، از جمله برنامه های ستاد برگزاری مراسم 13 آبان است.

اصغر آبخضر افزود :این ستاد در قالب 6 کمیته دانشجویی،دانش اموزی ،تشکلهای مردمی ،ارتباطات ، رسانه و استانها برنامه های گسترده ای را برای این روز تدارک است که تجلیل از شهدای فاتح لانه جاسوسی از دیگر برنامه های آن محسوب می شود. وی اضافه کرد :اجرای سرود حماسی مرگ بر امریکا ،قرائت بیانیه های دانش اموزی ،دانشجویی و طلاب ،اجرای سرود همگانی دانش اموزان و سخنرانی رئیس سازمان رسانه ملی بعنوان دانشجوی پیرو خط امام ، از جمله برنامه های امسال 13 آبان ، در تهران است.

رئیس ستاد برگزاری مراسم 13 آبان ، حمل لاشه بالگرد سقوط کرده در حادثه طبس بوسیله دانشجویان شرکت کننده را برنامه جدید مراسم امسال ذکر کرد و افزود : لاشه این بالگرد که در محل سابق سفارت امریکا (لانه جاسوسی )نگهداری می شود، امسال بعنوان نماد پوشالی بودن تهدیدات امریکا و همچنین تاکید بر ادامه راه شهدای فاتح لانه جاسوسی ، حمل می شود.

وی با تشریح وقایع مهم تاریخی 13 آبان سال های 43 ، 57 و 58 گفت :ملت ایران از 13 ابان 43 درس پیروی از رهبری در مقابل استکبار جهانی ،از 13 ابان 57 درس ستیز و مقابله با ظلم و جور استکبار جهانی و از سیزه ابان 58 درس ایمان استواری وبرائت از شیاطین و زورگویان جهانی را آموخت.

رئیس ستاد برگزاری مراسم 13 آبان ، همچنین به دخالت هاو شرارت های امریکا در امور داخلی دیگر کشورها اشاره کرد و افزود :به تازگی یکی از مقامات سازمان سیا اعلام کرد ، سالانه 2 طرح بزرگ برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران دارند ، که این امر نشان می دهد تا کنون ملت فهیم ایران بیش از 60طرح امریکا را با شکست مواجه کرده است.

آبخضر ، ‌زنده نگه داشتن یاد و خاطره وقایع این روز مهم را هدف اصلی برگزاری مراسم سیزدهم ابان عنوان کردو افزود : تبلور روحیه مبارزه با استکبار جهانی با ایجاد وحدت ملی وتبعیت از مقام معظم رهبری ،ایجاد شناخت بویژه در نسل جوان ایران و جهان نسبت به سیاست ها زورمدارانه امریکا در خلیج فارس و در کل جهان ، بویژه کشورهای اسلامی و مبارزه با استکبار جهانی ، بعنوان اصول ارزشی و ارمانی ملت مسلمان ایران از دیگر اهداف ستاد برگزاری مراسم 13 آبان است.

 



:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

بيانيه دانشجويي عليه اظهارات ساورز

بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در مورد اظهارات اخیر رئیس سازمان جاسوسی انگلیس و اظهارات گروه 1+5 جهت آغاز مذاکرات هسته ای بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش رجانیوز، در این بیانیه آمده است:

در روزهای اخیر شاهد بودیم که بار دیگر یکی از دولت‌مردان روباه پیر خوی استعماری و زیاده خواهانه خود و دولت مطبوعش را آشکار کرده و با گستاخی هرچه تمام‌تر به اظهار نظری درشت گویانه در مورد برنامه هسته‌ای صلح آمیز کشورمان پرداخت.

اظهارات نسنجیده رئیس دستگاه اطلاعاتی انگلستان در مورد انجام فعالیت‌های جاسوسی و اطلاعاتی برای مقابله با ایران در حالی که خود و سرویس مطبوعش در قتل عام و انجام اقدامات خرابکارانه و تروریستی سابقه بسیار نامطلوبی دارند بدنه دانشجویی کشور را بر آن می دارد تا به بیان نکاتی چند در این باره بپردازد:

1: این اظهارات درشت گویانه که در طول یکصد سال گذشته بی سابقه بوده است نشانگر اوج عجز و ناتوانی این کشور مستکبر و زیاده خواه و همفکرانش در عرصه بین المللی در مقابل خواست و اراده ملی ملت ایران که همانا دستیابی به رشته های گوناگون علم و دانش که یکی از بخش های آن انرژی صلح آمیز هسته ای است، می باشد.

2: این اظهارات موذیانه تنها وجهه مستکبر این دولت و دولت‌های همفکر با آن را در عرصه جهانی به خوبی برای ملت های این کشورها و ملل و دولت های آزادیخواه جهان آشکار می سازد که این کشورها نه تنها به دنبال مذاکره نمی باشند بلکه همواره از مذاکره به عنوان ابزاری جهت رسیدن به نیات شوم و پلید خود و به صورت ابزاری و تبلیغاتی استفاده می نمایند.

3: کشورهای غربی تا کنون تمام آنچه که در توان داشته اند جهت مقابله با برنامه هسته ای کشورمان به کار گرفته اند و نمونه ها عملی این اظهارات که اکنون بیان شده است از سالها قبل در زمینه های مختلف از جمله هسته ای از سوی این کشورها به کار گرفته شده و نتیجه ای برای آنان در بر نداشته است و با وجود این تلاش های مذبوحانه اکنون کشورمان در چنین جایگاهی از لحاظ علم و فناوری در سطح جهان قرار دارد.

4: اکنون که پس از انواع تحریم های گوناگون ملت ایران توانسته است تا به جایگاه های مهمی در عرصه های مختلف علم و فناوری از جمله دانش هسته ای، هوا و فضا،صنایع دریایی، صنایع دفاعی، نانو، لیزر، سلول‌های بنیادی، سد سازی و... دست یابد و به الگویی برای تمامی ملت های آزادیخواه و آزاده جهان بدل گردد شکست تحریم ها بیش از پیش بر طراحان آن آشکار گردیده است و نتیجه معکوس آن به ضرر آنان و نیات شوم و پلیدشان بدل گشته است.

5: تحریم های شورای امنیت و کشورهای مستکبر بر علیه ملت ایران نه تنها موجب کند شدن پیشرفت های ملت ایران نگردید بلکه موجبات سرعت بخشیدن به آن در زمینه های مختلف از جمله هسته ای و به‌دست آوردن توانمندی از سطح دارا بودن تنها چند سانتریفیوژ به توانایی در غنی سازی با سطوح 3،5 و 20 درصد را موجب گردید.

6: اکنون نیز پس از شکست این تحریم ها و قطعنامه های اخیر شورای امنیت و کشورهای مستکبر که بر خلاف انتظار آنان تنها موجب استواری و مستحکم تر شدن اراده ملی در ایران گردید این کشورها و دولتمردانشان می کوشند تا هرچه سریعتر مفری برای رهایی از این بن بست خودساخته پیدا نمایند،همان کشورهایی که روزی پیش شرط تعلیق غنی سازی را به عنوان پش شرط مذاکره مطرح می نمودند اکنون و با عجله ای غیر معمول بر آن شده اند که هرچه سریعتر و قبل از آشکارتر شدن افتضاح شکست تحریم ها، بدون پیش شرط به پای میز مذاکره بازگردند.

7: اکنون و پس از این اظهارات گستاخانه رییس دستگاه اطلاعاتی انگلیس به مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا توصیه می کنیم که چنانچه با این نیات پلید به مذاکرات نگاه می کنند هرچه سریعتر آن را تغییر دهند که در غیر اینصورت باز هم نتیجه ای جز پشیمانی برای آنان نخواهد داشت.

8: از دولت جمهوری اسلامی ایران انتظار داریم که ضمن ادامه پافشاری بر حقوق ملت ایران در زمینه های مختلف از جمله هسته ای تا زمان اعلام نظر قطعی کشورهای مذاکره کننده به سؤالات ملت ایران در زمینه های مورد بحث از جمله زرادخانه های هسته ای اسرائیل آن هم به جهت راستی آزمایی ادعاهای کشورهای غربی در زمینه پایبندی به ادعاهایشان در زمینه انرژی صلح آمیز هسته ای نسبت به آغاز مذاکرات اقدام ننماید که در غیر اینصورت موجبات خشم جامعه دانشجویی کشور را در برابر این کشورها و مذاکرات فراهم می آورد.

9: از وزارت خارجه درخواست می کنیم که هرچه سریع‌تر نسبت به احضار سفیر روباه پیر در کشورمان اقدام نموده و مراتب خشم و انزجار ملی ملت ایران بويژه دانشجویان انقلابی و استکبار ستیز را در برابر اظهار نظرات گستاخانه فراهم آورد.

10: اکنون و با توجه به نزدیک شدن به سال روز یوم ا.. 13 آبان و سالروز تسخیر لانه جاسوسی اعلام می داریم که چنانچه جاسوسخانه های کشور های مستکبر بويژه جاسوسخانه کشور روباه پیر در ایران هرچه سریعتر روند دخالت در امور داخلی کشورمان را متوقف ننمایند و یا دولتمردان این کشورها بر به کار بردن ادبیات گستاخانه و درشت گویانه اصرار ورزند دانشجویان انقلابی ایران اسلامی آماده اند تا 13 آبانی دیگر را در همان قالب و یا قالب های خلاقانه دیگر و در هر روزی از ایام سال تکرار نمایند و به مستکبران اثبات نمایند که نسل های جدید جوانان دانشجوی ایرانی استوارتر از گذشته در صحنه ها حاضر بوده و آماده مقابله و جانفشانی در راه آرمان های بلند انقلاب اسلامی می باشد.

این یادآوری نیز به تمامی مستکبران ضروری به نظر می رسد که بهتر است قبل از دیر شدن هرچه بیشتر و از دست دادن زمان، حقوق ملت ایران در زمینه های مختلف و از جمله مشارکت در اداره بهتر جهان را به رسمیت شناسند و از ایجاد هزینه های اضافه برای خود و ملت هایشان جلوگیری به عمل آورند.

 



:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

آموزش60 هزار دانش‌آموز بسيجي توسط ندسا

فرمانده نيروي دريايي سپاه گفت: 60 هزار نفر از دانش‌آموزان طرح رهروان شهيد فهميده در مرحله سوم اين طرح سازماندهي و آموزش‌هاي مقدماتي را نيز براي مقابله با دشمن فرا گرفته‌اند. دريادار علي فدوي فرمانده نيروي دريايي سپاه پاسداران در اجتماع نيروهاي بسيجي طرح رهروان شهيد فهميده در بندرعباس اظهار داشت: از زمان آغاز اين طرح در چهار استان ساحلي جنوب شامل خوزستان، بوشهر، هرمزگان و سيستان و بلوچستان در مجموع نزديك به 100هزار دانش‌آموز بالاي 13سال به عضويت درآمده‌اند.

فدوي ادامه داد: 60 هزار نفر از اين دانش‌آموزان در مرحله سوم اين طرح سازماندهي و آموزش‌هاي مقدماتي را نيز براي مقابله با دشمن فرا گرفته‌اند.

* آموزش استفاده از شناورهاي نيروي دريايي سپاه به دانش‌آموزان

فرمانده نيروي دريايي سپاه با اشاره به اين آموزش‌ها تصريح كرد: دانش آموزان ‌در طرح رهروان شهيد فهميده در زمينه استفاده از شناورهاي نيروي دريايي آموزش‌هاي لازم را فرا مي‌گيرند. فدوي در پايان خاطرنشان كرد: در اجراي طرح رهروان شهيد فهميده نيروهاي دانش‌آموز پس از سازماندهي، عضوبسيج دانش‌آموزي شده كه با پشت سرگذاشتن آموزش‌هاي 30 تا 45 روزه وارد طرح نظير به نظير مي‌شوند كه در اين مرحله نيز پس از پشت سرگذاشتن يك دوره يكساله آموزشي مقطع به مقطع با نيروي دريايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ارتباط دائمي خواهند داشت.

 



:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()